• scarborough81

Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..

Tänkte vi skulle ha en nedräkning, tre veckor kvar... Hur mycket har ni kvar att göra?
    Vi börjar på att bli klara, bara pirriga inför fredagen då allt ska ställas iordning och för att det är dagen innan den riktiga doppardagen.. lol

• Svar på tråden Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..
  • yatzy86

om 3 veckor är vi gifta :D 14.30 börjar våran vigsel! :) Galet!! :D

• Martinaa

Klockan 15:00 är det för oss också.

Scarbobough:

Haha, du skriver att du kommer börja skratta? Jag kommer titta på min blivande och börja storgråta istället

• Fremar

Kl 15 för oss oxå :)

Jag ska beställa bukett och skicka iväg förlovningsringarna på måndag!!!

Här är det mesta klart.. men letar vita godisar.. ska ha att ge bort i tändsticksaskar så godisarna får ju inte va för stora.. Kommer bara på vita brio... Nån som har något förslag?

Någon som vet vart man kan köpa "hårdiamanter"? Finns på festingen.se men de blir för stora, jag är på jakt efter mindre...

• scarborough81

Vita peps kanske? sådana här med mint choklad i mitten..

• scarborough81

Martinaa.. jo jag kommer väl storböla under själva akten men skratta innan... alla känslor komma åka virvelvind...

• DaisyMom

Fremar: Kanske mariann-karameller.. fast jag vet inte om dom kanske klibbar om man tar av pappret och lägger dom tillsammans...

Vår vigsel är åxå klockan 15, vi gifter oss borgerligt utomhus så jag hoppas verkligen att vädergudarna är på vår sida...

• scarborough81

En dag närmare.. snart är det två veckor kvar.. nu är det allvar!!! {#lang_emotions_laughing}

• SSegerberg

Åhh vad härligt att läsa om alla era bröllopskänslor och slutpillet inför den stora dagen! Jag jag själv har ett år kvar till mitt eget bröllop och längar såå! Som någon skrev känns det som mycket låång tid tills dess, men dagen kommer ju närmare och närmare. Ni är ju bevis på det. Men när det känns som bröllopet är långt bort är det kul att läsa om era förberedelser. Jag blir nästan själv lite nervös och pulsen ökar när jag läser om era tankar och känslor inför att gå in i kyrkan. Hoppas att ni alla får tur med vädret och har underbara bröllopsdagar!

• scarborough81

Ytterligare en dag närmare.. i stort kan man säga två veckor kvar nu... Om två veckor..vilka kommer kunna vara lugna?

Ska på min sk möhippa på lördag... det blir en spa kryssning.. gör mig inget.. det var det jag ville göra.. bara ta det lugnt o slappna av innan den stora dagen..

Men nu kanske en av tjejerna hoppar av pga omständigheter.. funderar på att dra med mig min BM då... Vad tycker ni?

• DaisyMom

Jag skulle nog inte velat ha med min BM på min möhippa.. vi hade en så himla mysig tjejdag med bara tjejsnack och det hade vi ju inte kunnat ha med killar med. Fast är en plats redan bokad och det inte går att avboka så är det ju dumt att den går till spillo..

Idag har jag lämnat in våra förlovningsringar på gravering och putsning, så nu är jag utan ring tills den stora dagen! Känns skumt.. men ändå mer speciellt när den väl kommer på igen plus vigselringen!

Fick låna en slöja och tiara av en kompis i helgen, så nu har jag två diadem, en tiara och slöja att välja på. Jag har lite beslutsångest för hur jag ska ha håret nu bara för det! Slöjan är så himla fin.... hur ska ni ha håret? Har ni bestämt?

Svar på tråden Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..