Livets toppar och dalar
Oupsie - stackars vofsingen o er - det är aldrig kul när man hittar ngt som inte ska vara där på varse sig människor eller djur. jobbigt med foglossningen, för många hjälper dock kryckor. ang torkskåp så skulle jag INTE välja det av samma skäl som PB skriver - det kostar sjuuuukt mkt att köra! men det är svinbra att ha det när man har barn som är ute o leker i snön/slask och kommer hem dyblöta. Det är ju därför det finns på förskolorna. vi hade 2 när jag växte upp och de gick alltid varje dag om vintern då alla ungar kom hem o skulle av m alla lager av blöta kläder. Alternativet är ju att ha extra kläder till barnen - så kan man byta medans de andra torka på huset element, stolar, galgar etc
Bs- vad jobbigt med lilla Astrid som så starkt ogillar att åka bil. spelar det roll var ngnstans hon sitter? mår hon dåligt också eller är hon bara arg/rädd?
PB- gillade din kommentar till Ore "tror du jag passade på att byta vinterdäck" haha men vilken underbart god middag du lagade - jag kan bli så arg på maken som vägrar äta ngt med svamp i... det finns ju så mkt goda rätter som inte gör sig när man tar bort svampen.
EA- ja du får jättegärna kolla m maken om han vet vad det kan vara o vad man ska göra åt det, det känns som om routern inte är tillräcklligt stark men jag vet inte. jobbigt med hojen - var den splitny eller begagnad?
Snaily - låter som en trevlig tur till storstan, vilken teater var du o såg? ang konserten å tror jag nog att ynglet gillade musiken! jag var ju ute på klubb o konserter mkt när jag var gravid med Mathilda och hon brukade rocka på rätt så bra i magen och det lustiga var att efter förlosssningen reagerade hon på flera av de låtar som spelades på klubbarna lite kul faktiskt!