Hej hopp!
Har kommit hem från superrolig elvadagarsvistelse i New York (vilken stad, måste tillbaka!) , sovit, inbillat mig att jag haft UVI (PB du som haft en riktig, hoppas att du mår bättre!) och försökt läsa ikapp!
Grattis Blivande!!!! Hoppas att det inte tar allt för lång tid att må bättre, men det får ta den tid det tar. Kram på dig!
Har smygläst ytterst sporadiskt under semestern för att se om någon bebis tittat ut och för att se om Snorkis hört av sig något mer. Vi tänker på dig vännen!
Så mycket ni har gjort och skrivit. Om jag inte sagt välkommen till alla nya tidigare så gör jag det nu!
Sugklocka - bra med olika input, har inbillat mig att det inte tillhör trevligheterna.
Äpplen - vad härligt! Ytterligare en fördel med att bo i hus förutom grillfester anteckad. (minuslistan är ännu så länge desto längre )
EA - jäkla städfirma . Taskigt att känna att man behöver dölja ngt som man inte gjort själv. Det kan ju knappast vara något dolt fel iaf, så köparna får väl höra av sig på en gång om de är missnöjda med det.
Ni som träffas i staden i dag - ha det så trevligt! Hade ju nästan kunnat hänga på, men ska ut till skärgården idag - sista semesterveckan!
EGOdilemma - ska ta blodprover för sköldkörtelvärden m.m. på dag cykeldag tre. Om man räknar den lilla lilla blödning jag haft i några dagar så skulle idag vara dag fem. Ok att ta testerna även dag fyra och fem enligt min gyn som inte har öppet helger men nu har jag beslutat att ge blanka sjutton i det och ta det nästa månad när jag kan ha lite koll och kanske pricka dag tre. Inbillade mig först att blodet kom från UVI men så verkar det inte vara. Mår redan bättre efter intag av tranbärsjuice och c-vitamin. (för mig funkar det varannan gång ungefär).
Så, om dessa spottnings är tant så har den väl kommit ungefär som jag trott. "Försökte" (osexigare ord än FL:s berömda mys f.ö.) en del före semestern men det är väl rätt ok om tanten är här ändå. Ska "försöka" mer ordentligt den här gången med stickor och allt.
Tänkte också passa på att slänga ur frågan till alla ni som har tagit de här blodproverna om ni har räknat spottings som dag ett? (har inte frågat gyn om det eftersom jag inte brukar ha det, men det är lite annorlunda varje gång här nu, känner fortfarande inte igen mig själv )