Livets toppar och dalar
Tack Soldemor!
Lappis, ska påminna dig .
Tack Soldemor!
Lappis, ska påminna dig .
MSW, "hejete"
Gå och ät MSW!
Läste Panzer berättelse imorse och jag grät jag med. Han förmedlade verkligen maktlösheten som han måste ha känt . Och när de bara rusade ut med lilla bebisen från rummet . Hoppas så att allt går bra med lilla Elise.
Kan man skicka grejer till de som är inlagda på sjukhus? En kompis till mig skickade en present till mig, ett litet startpaket med pyamas och body. Men bodyn var i stl 44 och jag hade inte riktigt hjärta att säga till min kompis att den, förhoppningsvis, aldrig kommer att passa. Det är bara en vanlig vit body, inget märkvärdigt alls, men den är en omlottbody som är lätt att klä på en riktigt liten en. Och den kanske kan komma till någon nytta för lilla Elise i alla fall.
Ja, men det är ju enklast, att skicka hem till dem. Såklart! Får inboxa dem och fråga om de vill ha bodyn. Skönt att höra att hon har sluppit fler slangar.
PB, huvudvärk och ryggskott, fyy. Krya på dig!
Den här, om du vill se,
Jag lyckades dock aldrig flytta över mina kontakter på ett smidigt sätt, för de sparades väl inte i samma format på sim-kortet som de skulle vara i på telefonen, men det blev en utrensning av en del gamla kontakter i samband med det som kanske borde gjorts innan istället .
Lappis, hur många barn brukar det komma per år? Eller kan det variera mycket från år till år?
Oms, skickar också en stor kram! Förstår att det är jättekämpigt och jag hoppas verkligen att ni kan få bättre stöd från skolan.
Lappis, vad jobbigt att ni inte kan få ett mer exakt tidsbesked i kön. Hoppas också på babyboom i Sydkorea så att det går snabbt för er!