I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Gör det Villemoa. Jag ska snart natta min något större tös, men jag ska också krama henne extra mycket.....
Gör det Villemoa. Jag ska snart natta min något större tös, men jag ska också krama henne extra mycket.....
Heloise o Panzer, Grattis till lilla Elise! Varma kramar till er och ber att allt ska bli bra med lilla Jullan!!
Flamman, tack för dina tankar kring min dotter! Hon har tyckt att hon är ful och
dålig....Men nu går hon i en barngrupp på samtal där fler barn har vacklande självkänsla, oro o ångest. Jag tycker också att barn ska ha regler, de söker ju gränser. Jag tror att både din o min tjej skulle må ännu sämre om man bara lät barnen ta över o göra som de vill. De behöver ramar. Jag säger till min dotter, att man har rätt till sina känslor med att få vara ledsen, arg, besviken, sur, glad mm. Men det är inte ok att såra el. kränka någon annan för att man dåligt. Vi jobbar mycket med att få bukt med hennes humörutbrott som kommer o går, det kan vända på fem minuter. Från att det är glatt o trevligt till att hon blir jättebråkig, tvär, oförskämd mm. Ibland vill man ju bara skrika rätt ut och stampa som en barnunge i golvet för att man går i automer, men vad hjälper det. Jag får lätt dåligt samvete för att jag har fräst eller tappat tålamodet och kanske skrikit åt henne, när jag vet att hon inte mår bra. Men det är ju också så att hon testar oss föräldrar rejält... Kram
Lanovia, hoppas att det ordnar sig för din man.
Flamman, hoppas mötet går bra nu!
Jag blir också rörd över alla fina trådisar som finns här och är med i varandras glädjeämnen och kriser. Kramar om alla!
Flamman, hoppas att det kommer att gå bra framöver på mötena. Kanske du kan få prata enskilt med någon en liten stund om det är svårt när maken nekar till det du säger. Eller kanske inte är bra att prata förbi någon, jag vet inte. Det var bara en tanke.
Undrar så hur det går för Heloise o Panzer o deras lilla Elise...
Åh! Grattis Solde!!
Godmorgon!
Tack snälla blomman för uppdateringen!
Jag är så glad och lättad för er skull Heloise och Panzer till lilla Elise! Stora kramar
Flamman krya på dig!!
Brud o sommar, Åh! vad roligt att träffa dig här! Ja, jag började hänga med här eftersom tanttråden ebbade ut, och jag vill inte skiljas från mina fina trådisar!
Jodå katterna har det bra! Vi har varit ute med båten, fiskat och hoppat iland på mysiga öar med picnic under sommaren, men nu är båten uppdragen. Det är nu själva fisket börjar säger maken men han får stå från land o fiska. Hur mår du och familjen? Hoppas att ni har haft en fin sommar också!
Kram
Blomman, jag ser inte, vill du lägga till mig?...ber snällt.. Vill också se lilla Elise!
Heloise, vad roligt att se dig i tråden! Vad omtumlande allt måste ha varit för er alla. Vila nu upp er ordentligt. Kram
Ingenjörsbruden, åh, så mysigt frieri!! Hoppas att maken läser ditt mail och förstår vad det är du menar o vill säga. Jobbigt med bråk!
Brudsommar, Söta du! Då har era katter haft en riktig lyxsommar med semester på Öland.
Våra håller sig snällt inomhus, men visst händer det att mammakatt smiter ut, som tur var har vi lyckats hämta in henne. Jag har ingen aning hur de skulle klara sig ute i det fria.
Bruttan, tänk att din groda har blivit så stor redan, det var ju inte så länge sen tyckte jag som vi välkomnade henne till världen!
Kram på er alla!
Tack blommis!
Så söt liten skrutta! Jättefin och så pytteliten!
Panzer, tack för att du delar med dig. Det var väldigt gripande och så avskalat där man kan sätta sig in alla känslor som du hade. Jag skickar återigen kramar till hela familjen!
Är så trött efter ett dubbelpass så jag rundar av redan nu med att önska alla en godnatt!
Heloise o panzer, vad hemskt att ni ska bo där bland knarkare och hemska trappor,fyyy!
Solde, vilken bläää-domare!
Im yours, vad roligt att höra av dig!
Flamman, har lillskrutt orkat gå på kalaset?
Själv har jag kalasat mig igenom hela helgen. Det har varit barnkalas,tjejmiddag, vuxenkalas och räkafton med tjejkompisar, känner mig helt slut! Men på ett bra och mysigt sätt. Har umgåtts med nära o kära och tankat med bra energier. Men nu får det bli en lugn vecka så man orkar till nästa omgång kalas.
Kram