• dfk

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Vad pysslig du är Fru sy!

• dfk

Vad tråkigt att det varit så flamman!

Förstår att det måste ha varit känslosamt i kyrkan också.

• dfk

Nu ska jag titta på "Så mycket bättre" som börjar kl. 20.00 med familjen.

Kram

• dfk

Åh, hoppas att du snart mår bättre Fru Sy!

Flamman, Du som fixat mysmat och ville fira. Stora stora kramar! Vad skönt att bilen blev såld,tjiho!

Heloise, jag förstår att du reagerar som du gör, vad är det för en sköterska som inte kan förstå det! Kram

Kram till er alla♥

• dfk

Godmorgon!

Vilken ljuvlig morgon med solen som skiner.

Åh, härligt Aleta! Men det där med komagen låter äckligt....

Blomman, hoppas att ägget mår bra!

Bruttan, jag tycker också att din mans förmågor är fantastiska!

Nu ska jag strax rusa vidare..

Kram♥

• dfk

Flamman, jag tror absolut på zonterapi! Häftigt att du har upptäckt det.

Känner mig lat, har köpt med fryspizza.... Stackars barn eller så skriker dom tjiho?!..., men det mättar iallafall.

Kramar till alla som ruvar och går i väntans tider och kramar till alla andra också!

• dfk

Aleta, nä visst går det ann med fryspizza, men maken slår bakkut när det är något som kommer hem "färdigt".  Ja ja vi får mumsa, han kanske får tina upp en linssoppa som jag lagat till lunchlåda.

• dfk

Andbeyond, vad underbart, hurra för livet! Vad härligt att höra att du mår bra.

• dfk

Villemoa, skönt att febern inte bröt ut.
    Hvidibrud, vad bra att de utreder och kollar att allt är som det ska.
    Flamman, kanske du också får jägarexamen? Roligt att maken är intresserad.
    Daa, vad gulligt med "parvlarna".

Jössenamn vad det stormar på!!!
    Min favoritlykta har blåst omkull och gått i kras, som stod på en bänk på framsidan. Det gäller att säkra alla lösa grejjer ute så de inte blåser bort. Undrar om man vågar sig ut på vägarna bara.

Alvedon åt jag också vid några enstaka tillfällen innan, under tiden och efter graviditeten. Man blir alltid orolig över larmrapporter men jag tror inte att det kan skada om man inte tar överdrivna mängder förståss.

Nä det blir till att hålla sig inomhus på lunchen idag, tur att jag tog med en matlåda till jobbet. Det ruskar på och viner om knutarna, huva!

Kram♥

• dfk

Nä!! Vad konstigt, jag skrev ett inlägg och så försvann det? Hur kan det komma sig.. Bara jag inte skrev i fel tråd nu? Vad märkligt.

Jaha, vad var det nu jag skrev... Virr virr.
    Nu blir det en kort sammanfattning bara, typiskt!

Trådträff skulle vara kul!

Hvidis, skönt att det var bra, trots alla provrör, huva!
    Aleta, häftigt med samiska, har du rötter från den samiska kulturen?
    Fru sy, Fniss...chips o dipp, tokiga ungar! Härligt med sprattel.
    Blomman, älskar "så mycket bättre" Efter Di levas avsnitt ville yngsta dottern absolut ha hans musik. Jag har inte varit något fan av honom men man kan ju ändra sig. Nu sitter vi och poppar och vrålsjunger hans musik i bilen!
    Jag tycker man blir berörd, både skrattar o gråter. Förra avsnittet var fint. Man såg en mjukare sida av Petter och han blev ju väldigt tagen av alla tolkningar.

Ja jag skrev ju en massa mer säkert men det är helt blankt nu.
    Kram

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans