• dfk

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ninnis, ett stort grattis!!!

Flamman, stor kram, förstår att du är ledsen!

Villemoa, hur gick vändningen?

Håller alla tummar till att det ska gå bra passion!

Jag har egentligen tusen miljoner saker att göra nu, men då faller man i koma och blir som en zombie stället! Nu måste jag rycka upp mig.

Kram till er alla♥

• dfk

Flamman, han backar ur just nu, men nu finns ju ingen återvändo. Det är nog bra att du går dit, kanske de kan försöka ringa och prata med honom. Det här är ju något han kommer att må bättre av. Jag skickar alla goda energier jag kan och massor av styrkekramar till dig! Kramis

• dfk

Heloise o panzer, vad skönt att komma till Gävle med lillskrutt!

Känner mig som en urvriden trasa, så trött. Nej det får bli en tidig kväll, vinkar godnatt!

• dfk

Godmorgon!

Förstår att du inte känner dig sugen på ett barn till när läget är ostabilt hemma. Jättebra att han dök upp ändå! Hoppas att han snart börjar med medicineringen och att du o tjejerna och han själv får det bättre! Kram

Känner mig som att jag går i ett vaccum, så trött. Men kanske inte så konstigt om man tittar på hur en dag kan se ut. Vill ta en paus och åka på en SPAdag. Finns det något billigare alternativ i Stockholms trakten? Kanske kan jag önska mig något sådant i julklapp... Om du ser det här kära make så vet du nu vad jag önskar, puss!

Hoppas att ni alla får en fin dag♥

• dfk

Godmorgon!

Aleta, usch låter som rena giftångorna!

Bruttan, åh vad romantiskt! Kanske det är bra att vara ifrån varann lite och få sakna. Vad läskigt med fallet, tur att han inte skadade sig värre.

Fru bygg, Fru sy, villemoa, daa, flamman hoppas att ni alla ska få må bättre och känna er utvilade. Det är superviktigt med återhämtning.

Flamman, det låter så mysigt med er SPA-dag! Precis det man ska unna sig, och kul att få göra sånt med barnen.

Soldemor, vad kul med Ullared!!Var superlänge sen jag var där.

Blomman, håller tummarna för att det ska gå bra!

Jag älskar att få egentid med mina döttrar. Vi går ibland på bio, fikar, bibblan eller något annat. Så dom också får chans att vara själv med mig och jag med dom för att prata, umgås och ha kul. Det är riktiga guldstunder. 
    Något som jag uppskattar hemskt mycket är också att få spela familjespel, att strunta i teven och tända ljus, ha lite snacks och sitta vid köksbordet och spela Yatzy, fia med knuff eller kortspel mm. Visst är det mysigt att titta på film i soffan men det blir en annan grej att umgås.

På lördag ska vi in till Naturhistoriska museét hela familjen. Det är inte så ofta vi åker iväg på utflykter alla samlade. Maken är ständigt på språng någonstanns, så det ser jag fram emot.

Kram på er ♥ 

• dfk

Blomman, oj, vilken känsloresa! Stora kramar! Åh, vad fint nyhetsbrev, sådant skulle jag också må bra av. Att komma i kontakt med sitt inre och få balans låter som balsam för själen.

Liz, kul att höra om vad som händer i  ditt liv, härligt med en kärlek!

Flamman, tänker på dig och vad skönt att du tagit ett beslut♥

ingenjörsbruden, hoppas att allt får lugna ner sig!

Sjuka barn, blir nog ingen utflykt...

Finns så mycket jag skulle vilja få ur mig i tråden men det får bli en annan gång.

Kram♥

• dfk

Hej! Nu var det ett tag sen jag var här, har försökt att läsa ikapp lite. Här händer det mycket spännande saker vill jag säga...

Blomman, det här låter positivt, håller mina tummar hårt!

Villemoa,Vad skönt att vändningen lyckades, även fast jag tyckte det lät dramatiskt!

Jag känner att jag nu också måste presentera mig lite bättre, vet inte om jag gjorde det ordentligt när jag började att skriva i de här tråden .... Hoppas att jag inte trampat någon på tårna.

Jag är gift och har två döttrar på 10 och 14 år. Min första dotter föddes 6 veckor för tidigt och min graviditet var rätt besvärlig. Min andra dotter föddes istället två veckor "för sent" och jag bara önskade att hon skulle flytta ut. De här tjejerna har ju nu blivit stora men på något konstigt vis känner jag mig som en småbarnsmamma än.

Vi bor i ett litet (dockhus) radhus i en liten fin kuststad och vi har både katter o kaniner.

Kram på er alla♥

• dfk

Villemoa, Vad spännande.... Snart så kommer din lilla bebis!

Lanovia, jag bor utanför Stockholmsområdet kan man kanske säga.

Heloise, jag förstår din längtan!

Hoppas att ni alla får en fin lördagskväll♥

• dfk

Villemoa, jag med!! Kanske vi bor nära varann?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans