Åh, Bruttan haha du vill åt filten väldigt mycket hör jag! Vilken dignande lista på härliga åkommer man kan drabbas av. Här har vi också gått igenom samma vemödor.
Jag kommer speciellt ihåg de äckliga krypen som sprang omkring på tjejernas huvuden för inte så länge sen.
Passion, börja skriv lite redan nu vettja! Så du samlar på dig lite ideér och reseach.
Fru Sy, hoppas att det snart släpper och att du mår bättre sen, låt din mamma få komma o pyssla om dig lite!
Heloise,underbart besked!
Aleta, jodå, här är det full rulle. Men ikväll gör maken tre-rätters och ska skämma bort mig. Det ska bli härligt! Så ska vi mysa alla i soffan och titta på film. Jag har börjat smutta på en jordgubbscider redan.
Villemoa, älskar biblioteket!
Sist satt jag och 10-åringen o spelade schack där i en myshörna. De har gjort vårt bibliotek mycket trevligare o mysigare. Finns en mamma-Mu hörna för de minsta med fåtölj, koja och sittpuffar mm, en hörna för de lite äldre med schackbord, datorer och myshörna och en ungdomshörna med soffgrupp o lite tuffare inredning. Sedan finns det fler små vrår o ställen för vuxna där man antingen kan sitta för sig själv o läsa eller en större sittdel där man kan sitta tillsammans med andra o läsa tidningar o ta en fika. Jag kan lugnt stanna där i många timmar. I love böcker!
Ingenjörsbruden, instämmer!
Kram på er alla, ha en fin fredagskväll!