• Heloise

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Jag kan inte ta en sådan människa på allvar, dessutom kan jag nog inte formulera ett konstruktivt inlägg utan skulle antagligen sjunka till en lägre nivå. Så det är lika bra att jag går och äter lite plommonkräm och läser i den Stora namnboken.

Blomman, du och Aleta och många fler har skrivit otroligt sansade och bra inlägg, en stor eloge till er för att ni orkar diskutera med nått dylikt!

Vad härligt att ni klickade Daa!

• Heloise
    Daa skrev 2010-09-29 20:55:00 följande:
    Blommis, från mig också: du är inte äcklig. Snarare är det konsigt att folk tycker sig ha rätt att lägga sig i sådana saker. Själv hoppas jag det ska fungera bra med amningen överhuvudtaget och att vi kan fortsätta så länge det känns bra för hela familjen, men det finns ju inte skuggan av en chans att förutse hur det kommer att bli. Vi har inte heller bestämt hur vi ska fördela föräldraledigheten och det kommer ju också att spela in.
    Jamen precis, jag vill mest att det ska fungera, sen tar vi det som det kommer Ska ringa imorgon och boka tid på BB där pratar de tydligen en hel del om ammning.
  • Heloise
    passionsblomman skrev 2010-09-29 21:02:01 följande:
      Fullt av tomma hjul i full snurr, inte en hamster så långt ögat kan skåda.Jag kanske skulle donera en slipsten, till knivarna i lådan?
    Hahaha *hjärtar* finaste Blomman!

Imorgon ska Panzer och jag på tur till huvudstaden, på blixtvisit för att se Blue Man Group på Göta Lejon

• Heloise
    Daa skrev 2010-09-29 21:07:55 följande:
    Jamen precis, hur kan man låta det bli något sexuellt?  
    Jag fattar inte heller, och jag är ganska orolig för den utveckling vi ser, med amningsförbud etc. Ville jag bo i USA så flyttade jag väl dit
  • Heloise

För att muntra upp ytterligare kan jag informera er om att jag numera inte ens får i jullans etta i en mamma huvtröja, nej, det gick inte att knäppa HM's jättefina plysch huvtröja fast ajg tog XL Känner mig makalöst stor

• Heloise

Dels är man uppenbarligen bamsestor och dessutom är Panzer övertygad om att jag har fått norra Europas största bröstvårtor, han tror itne Jullan kan få in en i munnen

Så det är jag det, för stor för gravidkläder och med enorma bröstvårtor

• Heloise
    Daa skrev 2010-09-29 21:11:45 följande:
    Så jag inledde just ett inlägg med "jamen precis" exakt som Heloise gjorde några inlägg tidigare, utan att jag reflekterade över det? Vad betyder det? Kanske lika bra att lägga ner för ikväll.
    Att jag har bra inflytande
  • Heloise

Tittar in och säger hej!
    Solde tråigt med missen, men p-piller kanske rättar till det?
    Själv har jag nära på( och då menar jag att hon var timmar ifrån att dö) mist en av mina i livmoderinflammation och steriliserar nu alla honor snabbt som bara den. Desto trevligare med lägenheten, låter som en dröm!

Villemoa: vad bra att allt så bra ut hos BM, hoppas bebben vänder sig, H gjorde vändningsförsök med Elsa, men förgäves. Elsa är född i sätesbjudning med 1 ynka styng som resultat Själv oroar jag mig lite för Jullan, hon vänder sig aldrig( mig veteligen) utan har befunnit sig på samma plats så länge hon rört sig( så jag känt) sparkar enbart på ett ställe( urinblåsan) min BM sa att man kan prova lägg ett glasspaket om de sparkar intensivt på ett ställe, jaha vad ska jag göra då? Köra upp ett par piggelin i mufflan?

Nu måste jag jobba, det är massor att göra, men om 2 timmar sticker jag med mannen till sthlm och göta lejon. Dessutom har jag köpt ett skötbord till badkaret idag

• Heloise

Morgon!

Daa: överklaga och se till att din chef skriver en bättre inlaga. FK ringde mina chefer 2 ggr, och tog enbart beslut( vad det verkar) utifrån vad de sa. Föreslå att FK ringer och pratar med chefen. Jag är rätt säker på att de knappt läste min inlaga utan bara läste chefens och sen ringde 2 ggr för att ställa kompletterande frågor.

Panzer skickade en länk till mig på msn nyligen ang graviditet är inte en sjukdom. Läs och förfasas!

arbetarbladet.se/ledare/1.2376075-sjuk-eller-kvinna-

• Heloise
    Daa skrev 2010-10-01 12:23:06 följande:
    Heloise: att FK ska förmås ringa chefen är min plan. Och numer även chefens plan. Själv ska jag börja på att författa ett brev där jag begär omprövning, utifall att det inte räcker med telefonsamtal. Varför ska man göra en arbetsbeskrivning om den inte ens läses? Ja, det är skrämmande det som står i artikeln. Om det stämmer att män blir sjukskrivna för dessa symptom är det utan tvekan diskriminering så det stänker om det.
    Jag tror nog att du får igenom det! Vad jag itne fattar är varför det är så olika, ex han som handlade mitt ärende ringer 2 ggr, h*n som handlade ditt ärende ringde inte alls. Borde de inte ALLTID ringa? Det är väl det som är så konstigt med FK, att en del är supernoggranna andra lite so so.

Klart du ska shoppa möbler Solde, låter som en härlig lägenhet!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans