• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru sy

Fru E skrev 2010-11-14 20:28:12 följande:
    Fru Sy-tittade tyvärr inte så mycket på jackor men de hade många byxor, kjolar och toppar att välja på

Tack! Jag behöver lite sånt oxå så det är ju bra.

• Aleta

Här vimsas det runt för fullt, brer mackor, fixar matlåda, lägger fram ungarnas kläder. Imorgon börjar jag jobba! Det är så länge sedan nu så jag har nästan glömt bort hur man gör.

Fru E, klart du ska fynda. Vilken vecka du har haft! Kram.
    Hoppas du hittar något fint du med Fru Sy. Det brukar alltid gå att hitta saker där.

Ninnis, jag instämmer med Ingis!

Mums vad gott det lätt Blomman!

Här kommer lite musik som åtminstone gör mig jätteglad!

">

• lanovia 08

Börjar med att hälsa Ellie välkommen till världen även här.

• lanovia 08

Aleta varför har du inte jobbat? Arbetslös eller föräldrarledig eller annan anledning? (bara nyfiken av mig)
    Spännande att jobba igen. Är det nytt jobb eller samma "gammla"?

• lanovia 08

Makens överaskning som han fifflat med, var en fest. Så den festen jag trodde vi skulle på igår var inte den vi åkte till. Utan vi åkte till MIN egna fest med massa underbara vänner som tatt sig hit från olika delar av stan OCH landet. jag blir så glad när jag tänker på alla underbara.
    Min man är verkligen helt underbar.

• lanovia 08

Tyvärr innebär det att den middag vi planerat på tu man hand på stan imorgon fryser inne. Pengarna räcker visst inte riktigt till det just precis för stunden.
    Det hade varit skönt med en sådan middag. Men jag är så sjukt nöjd och glad ändå.

Istället blir det frukost på stan. En farsdagspresent som vi passar på att utnyttja imorgon.

• lanovia 08

Ninnis skönt att det inte kommit mer hemskt blod. Fy för kroppens förmåga att skrämmas. Hoppas det håller sig så.

• lanovia 08

Det där låter inget bra. Vad är det han gnäller om då?
    Inboxa om du behöver skriva av dig.

Hvidbrud skrev 2010-11-13 20:56:05 följande:
    Lanovia: åh, vad härligt det låter! Det var typ tvåtusen år sen, i ett annat lov som jag/ vi var på middag/ fest en kväll. Bu delar jag soffa med surgubben typ permanent. Tycker hans gnäll äter up kärleken...

• lanovia 08

Skönt att sammandragningarna lugnat sig o att du fått sova lite mera i natt. Hoppas samma gäller inatt? men du skall ändå in med urinprov imorgon?

Ja just det ja, det där med kuddar mellan bena, bakom ryggen, under magen etc etc det hade jag förträngt.

Daa skrev 2010-11-14 17:24:19 följande:
     Det har varit betydligt lugnare med mina sammandragningar. I natt har jag haft mer sovtid än vakentid och det känns skönt. Faktum kvarstår att vilken sovställning jag än väljer, så vaknar jag efter någon/några timmar och har ont någonstans och att byta ställning är ett helt projekt. Men så kan det ju vara när man börjar vara stor och det kan jag väl leva med. Iaf tills jag kommer på något smart med kuddar och madrasser och filtar och allt vad det kan vara.

• lanovia 08

Fru sy tänkte på en sak. Om det någonsin händer att du är i Götet utan att ha helgen fullbockad med vänner att träffa så kan du väl höra av dig.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans