• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Åh snart är Puerto här! Lycka till nu Villemoa!
    Och skicka hit lite värkar, jag skall dricka vin ikväll så jag kan sitta och pimpla och profylaxandas.

• lanovia 08

Ikväll skall vi iväg ut och lämna E hemma med svärisarna. känns riktigt lyxigt.

• Ninnnis

Jag gick på toaletten nyss när vi kom hem och det var blod på pappret...

*fanfanfanfan*

• Fru sy

Ninnnis skrev 2010-11-13 18:13:07 följande:
    Jag gick på toaletten nyss när vi kom hem och det var blod på pappret...*fanfanfanfan*

Nej! *Hoppas allt vad jag kan att det inte är någon fara*
    Kramar

• Daa

Skit, Ninnis.
    Skitjobbigt. *kramar om*

Nu är det alltså tumhållning för att det här blodet inte betyder något.

Det borde vara förbjudet med blod på pappret.

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-11-13 18:13:07 följande:
    Jag gick på toaletten nyss när vi kom hem och det var blod på pappret...*fanfanfanfan*

NEJ!!!! Var det mycket? eller bara en liten rosa strimma? Åh shit vad oroligt det blev nu!

• Ninnnis

Inte så mycket än så länge, men nu vågar jag knappt röra mig. Det verkar ju vara vanligt med småblödningar tidigt i graviditeten, men det hjälper liksom inte oss. Sitter bara och väntar på att det ska komma mer blod eller smärta.

• Daa

Åh... Väntan, vånda och toalettskräck.
    Nej, vetskapen om att det är vanligt med blödningar hjälper föga mot det. *kramar om igen och hoppas att det kan hjälpa lite att vi är några som hoppas i ert ställe*

• passionsblomman

Åh Ninnis, jag förstår så väl! (vi allihop tror jag) Fyyyyy vilken vidrig ångest!

Tänk om det gick att ffw tiden så det kunde komma ett snabbt lugnande besked!

• Daa

Ja, varför finns det ingen sån där ffw-knapp för livet?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans