Är helt slut men smyger in och säger GRATTIS Villemoa och hela Villemoafamiljen Bra jobbat!!!
Ninnis, håller tummarna att blodet inte var något farligt. Har också hört att det kan vara vanligt i början av graviditeten. Kram
Heloise, en sån underbar dikt. Och sann.
Idag har jag varit på kördag hela dagen .Första halvan hade vi teknikträning med en sångpedagog. Skitbra! Sen övade vi inför julkonserten som vi ska ha med Janne Schaffer.
Sen på kalas. Jag bet ihop och drack både konjak , Amarula, vitt vin och Rigabalsam. Och kunde slappna av lite och vara lite överseende med att kvinnan är en komplett idiot och pappan ett mähä. Men barnen hade roligt och som tur var var det flera andra där som var vettiga som jag hade intressanta diskussioner med.
Maken har själv pratat med T o K idag om det här med att vi bråkar. Hörde inte allt för jag höll mig diskret undan. Men hörde i alla fall att han sa nåt om att även om vi bråkar så älskar vi varann och vill leva ihop. Att även om T o K bråkar med varann så betyder det ju inte att de inte älskar varann och vill flytta isär, att så är det med mamma och pappa också. och att ibland kanske man mår lite dåligt och behöver medicin för att må bättre.... sen hörde jag inte resten. Jo jag hörde att han sa att både mamma o pappa älskar er mest av allt i hela världen och ingenting kan ändra på det. Och att pappa ska försöka att inte skrika och bråka i fortsättningen. Försöka.
Dessutom när lilla K började prata om farmor som är död idag vid frukosten, så reagerade han inte som han brukar; besvärat bli tyst och byta samtalsämne. Nej han sa att; FArmor ser er uppifrån himlen där hon är, även om vi inte ser henne så är hennes själ med oss och hon är säkert jättestolt över er flickor, han vakar över er och älskar er. DET var verkligen stort att höra min man som säger att han inte tror på någon gud eller liv efter detta och öht inte vill prata om sin döda mor eller om döden eller sånt, prata på det viset.
Vi har haft en bra dag idag, trots allt
Det var fler grejeer jag skulle kommentera men nu är jag helt slut och ögonen ramlar ihop. zzzzzzzzzzzzzzz..zzzzzzzzzzzzzzzz
Godnatt