• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Daa

Oooooh! Puerto! Heja, Villemoa!

Håller med Aleta om att disträ kan få vara ett understatement.

• Daa

Jag också!

Många kramar, Flamman.

Ninnnis skrev 2010-11-13 09:00:22 följande:
      Jag tycker också samma som er.KRAM på dig finaste Flamman! Du är den bästa mamma T & K någonsin hade kunnat få. Så det så.

• Ninnnis

Heloise, det är så härligt att se ett par glada gubbar i dina inlägg. på er!

• Ninnnis

Aleta skrev 2010-11-12 22:09:38 följande:
    Bravo Ninnis! Nu måste du ju ha lite B&J för att kompensera. 

Eller hur?!

• Ninnnis

Eftersom jag somnade kl.22 igår (och kl.20 i förrgår...) så är jag nu utvilad och pigg. Nu ska vi gå vår 8-kilometers runda i solskenet. Sedan ska vi till gudsonen med familj och fika.

Ha en fin lördag allihop!

• Ninnnis

Fru E, jsg hoppas mormors begravning gick bra igår. Tänk att embryot fick vara med där, precis som mitt fick...

Blev du avslöjad av kollegorna på ölprovningen förresten?

• Daa

Finaste Heloise. Vill bara skicka en massa kramar till dig och er.

• Daa

Jag har släppt det där om midjemåttet (nästan), men nu är det dags för nästa Ska-jag-vara-orolig-grej.
    Det här var andra natten i rad (har haft några sådana nätter då och då) när jag sovit väldigt dåligt på grund av sammandragningar. De är inte smärtsamma eller så, någon kan göra lite ont när det sammanfaller med knip i inte-tjejmagen, men de är många och kommer så pass tätt att jag inte hinner somna om.
    Varför kommer sammandragningar om natten, då man vilar och inte anstränger sig alls?
    Kan jag ha UVI eller något?
    Hade det varit vardag skulle jag har ringt BM för att fråga, men nu är det ju helg och två långa dagar kvar innan det är möjligt att få tag i henne.

*googlar mig less*

• Fru sy

Villemoa skrev 2010-11-13 07:25:02 följande:
    Kan bli så att Puerto får stifta bekantskap med äldre pojkar inom en snar framtid för mitt vatten började gå för en 50 minuter sen sådär!! Vaknade vid 04.00 för att kissa och kände att jag hade molvärk men somnade om. När jag vaknade halv sju kände jag hur det blev blött i trosan och hur det molade i magen. Nu har molet blivit lite starkare men värken sitter inte i länge. Det verkar vara på gång flickor!!! Och tänk om Puerto kommer idag på brorsans 40-årsdag, det vore häftigt!! Jag är nervös, lite rädd men mest förväntansfull!! Och tänk, Moa kanske blir storasyster innan dagen är slut *gråter en skvätt* F'låt om jag inte kommenterar nån idag, det känns jag alldeles för disträ för. till alla

SPÄNNANDE, SPÄNNANDE!! Nu kommer man ju inte kunna hålla sig härifrån idag

• Fru sy

Här gosar jag mycket med en söt liten kille på 5 månader. Vi har ju besök hela helgen och det är jättemysigt. Härligt folk som förstår att jag behöver vila ganska mkt.

Saffranskakan som Villemoa tipsade om är kanongod! Jag fick utgå från ett annat recept utan ägg men blev kanongott. Kanske att jag ska ta lite mindre socker i kakan nästa gång jag gör den för den blev ganska så söt.

Ha en bra dag tjejer!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans