• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Nu spår jag att Flamman kommer att ha svårartad skallebank imorgon.
    jo för hon har med säkerhet headbangat JÄRNE däruppe i norr med sina döttrar, när nu Jay hade sin kväll...

• passionsblomman

Det har varit trådförlossning idag.

Fast inte i vår utan i granntråden. Det blev Lill-Pigge, Piggelins lilla pojke som snöt datumet 10-11-12 till sitt personnummer.
    Välkommen Pigge!

Kom igen nu Puerto, det finns äldre grabbar i granntråden att spana in nu! Komsi komsi!

• Aleta

Bravo Ninnis! Nu måste du ju ha lite B&J för att kompensera.

Snygg Blomman! 

• Heloise

Oj vilken underbar mat det var idag, kul att sminka sig och ha andra kläder än mysbrallor och ammningströja. Sjuksyrrorna sa att ajg såg 10år yngre ut Då är det illa ställt innan...

Tack underbara människor både här och i systertråden. Vi tar dt dag för dag, idag har sjukgymnasten varit här, Elise ska cykla med benen i luften, stretcha armarna etc. Litet minischema, men viktigast av allt att låta det ta sin tid och låta henne utvecklas i sin takt.

De kaninte göra MRT'n tidigare för då finns det risk att de inte kan "se" eventuell skada, cp-skador/ hjärnskador behöver tid på sig för att mogna, man ser mer och mer ju längre tiden går. hon kommer få i v 36, det är  liiiite tidigt men neurologerna tror att det är sent nog. Jag hatar att vänta och vänta och oroas, men å andra sidan, inget förändras ju, hon är fortfarande Elise. Kuratorn hjälper ju, har en ny tid på måndag, men jag pratar med sjuksköterskor, mamma, vänner, panzer etc jag har många att prata med, Panzer får avgöra själv jag tror han känner att han har folk som han "kan" prata med utöver mig.

Elise verkade gilla Pippi( som btw inte är helt frisk heller ) men vi tar ett kapitel i     taget

Det är möjligt att tårarna är viktiga men jag behöver fanimig snart ett fropp annars får jag vätskebrist!

Puss på er och komsikomsi Puerto, nu längtar vi efter dig!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans