• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Åh herregud vad mitt inlägg är malplacerat! Förlåt, finaste Heloise, jag såg bara det översta inlägget på sidan och började sedan läsa där jag slutade igår. Jag måste lära mig att läsa ikapp innan jag kommenterar...

• Ninnnis

Heloise, vilken fruktansvärd situation ni har hamnat i. Att kastas mellan hopp och förtvivlan och leva i ovisshet måste vara oerhört påfrestande. Hon verkar så fin och stark, er lilla dotter. Och du och Panzer verkar så starka ihop. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte är några som helst fel på henne och att ni kan få vara lite ifred alla tre.

Och du, oavsett resultat så är det aldrig, på något som helst sätt, ditt fel. Elise kunde inte har haft en bättre mamma (och pappa)!  

• Ninnnis

Heloise skrev 2010-11-12 07:37:16 följande:
    Japp, vi ska läsa Pippi idag och bara mysa ifred, den bra sjuksyrran( det finns iofs fler) jobbar idag

• Ninnnis

Muggles, jag förstår att det var ett omvälvande besked ni fick. Jag önskar er all lycka och hoppas att allt går så smidigt som möjligt. Grattis, förresten!

• Ninnnis

Heloise, kan hon inte få MRT tidigare än om två veckor? Varje dag av väntan och ovisshet måste vara fruktansvärd.

• ingenjörsbruden

Heloise skrev 2010-11-12 07:37:16 följande:
    Japp, vi ska läsa Pippi idag och bara mysa ifred, den bra sjuksyrran( det finns iofs fler) jobbar idag

Pippi är bra! Hon är en tuff tjej precis som Elise!

Blev glad ner jag läste ditt förra långa inlägg där du skrev att ni behöver få glädjas över hur bra ni har det just nu o få vara familj! Precis vad jag tänkte o kände men inte kunde förmedla när jag läste ditt inlägg i gårkväll.

*MASSA KRAMAR*

• ingenjörsbruden

Nu måste jag jobba o slita som en gnu.....o helgarbete står def på schemat....fasen så lessen jag blir....tur att jag inte fått tag i min pappa o bestämt med honom att vi skulle komma till honom på söndag.....

Ska fira makens farsdag i kväll...o i morgon kommer kompisar på besök med sin Ruben....Busans jämngamla kompis o sen är det svärisarna i morgon kväll.....
    Alltså bara söndagen kvar att jobba på.... snyft

Massa till er alla

• Villemoa

Fru Bygg har tippat idag hon med så då är ni två

ingenjörsbruden skrev 2010-11-12 07:28:35 följande:
    Villemoa: nu blandade du byggarna Det är JAG som har tippat på idag! *lockilockilocki....komsilillapuerto*
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans