• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Aleta

Heloise! Det är inte ditt fel!
    En sådan fruktansvärd ovisshet ni lever i just nu, kramar i miljoner till både dig och Panzer.

Det hörs ju att du vet vad som är bäst för Elise, närhet till mamma och pappa, inte en massa klämmande och petande!
    Om de ändå inte kan säga något så finns det väl ingen mening med det?
    Att få vara så mycket som möjligt med er och ha så mycket hudkontakt som det går är det allra bästa för henne. Du mår ju också mycket bättre när du får vara där så det är det bästa för dig också! 

Bra att ni kommer ut lite och får andas, det är fantastiskt att ni orkar, och viktigt. Var inte rädd för tårarna, de behöver komma ut.

All positiv kraft som svävar omkring skickas härmed till Elise med familj.↔♥

• Ninnnis

Villemoa skrev 2010-11-12 08:10:39 följande:
    Ska på UL lite senare och jag är nervös, tänk om Puerto vänt sig ändå.

Lycka till! *snälla lilla Puerto, ligg kvar!*

• Daa

Finaste, käraste Heloise, vilken mardröm med ovissheten!

Vet inte heller vad jag ska skriva, men du resonerar så klokt och du och Panzer verkar veta så väl vad Elise behöver.

Önskar av hela mitt hjärta att det ska visa sig att det inte är något fel alls.

Tusentals kramar till hela familjen.

• Daa

Ja, lilla Puerto, inga påhitt nu.

Ninnnis skrev 2010-11-12 08:25:15 följande:
      Lycka till! *snälla lilla Puerto, ligg kvar!*

• Villemoa

Nu har vi gjort UL och Puerto ligger rätt tack och lov! Uppskattad vikt 3494g, på ett ungefär. BM hade lite svårt att mäta magen eftersom den ligger inåt. Men mellan 3-3.5 kg iaf. Vilken kontrast från Moas 2.4 kg

• ingenjörsbruden

Villemoa skrev 2010-11-12 09:05:07 följande:
    Förresten Ingis, jag har skrivit upp dig på den 17:e. Nu blir jag konfunderad

Fru Bygg? Vilken dag har du tippat?

• ingenjörsbruden

Villemoa skrev 2010-11-12 09:59:28 följande:
    Nu har vi gjort UL och Puerto ligger rätt tack och lov! Uppskattad vikt 3494g, på ett ungefär. BM hade lite svårt att mäta magen eftersom den ligger inåt. Men mellan 3-3.5 kg iaf. Vilken kontrast från Moas 2.4 kg

Va skönt!

*rusar vidare*

• smint

smyger in från granntråden. skickar de varmaste kramar till Elise och hennes familj. Hoppas ni får röntgen gjord snabbare än 2 veckor så nu kan gå vidare med det ni ev får veta.. Kram igen..

• lanovia 08

Tack för gulliga kommentarer om vårat busfrö. Igår fick vi en rolig bild igen, lägger in den här också om ni vill skratta lite.
    Här har hon lyckats ta sig in under matstolen, den är av Hokuspokusmodell och har inga höga ben utan det är dubbelvikt som gäller även för henne om hon skall komma in under.  När hon tatt sig in där och bara sitter och gurglar av skratt då blir man så lycklig själv.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans