• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru Bygg

Sänder massa av kramar till H, P och  lilla E!

• Fru Bygg

Hinner inte riktigt kommentera allt just nu. Har häcken full på jobbet och måste få iväg en hel hör med ritningar innan det är dags att gå hem.

Tänker på er alla!
    Kramar till er alla!

• Norrskensflamman

Norrskensflamman skrev 2010-11-12 13:05:44 följande:
    Man måste få gråta tills gråten tar slut.

Tårar har också en viss läkekraft.

Lanovia: Lilla söta tjejen som knölat in sig under stolen. Vilken busig blick hon har Full i sjutton verkar hon vara ♥

Alla andra, förlåt om jag inte ´kommenterar men här har blåst upp till konflikt igen på jobbet och jag måste logga ur. KRAM till var och en!

*störtar ut*

• dfk

Heloise,Jag blir så ledsen över att läsa om vad ni går igenom! Jag kan verkligen förstå att det tär på krafterna och att du mår fruktansvärt dåligt. Det finns inte rättvisa i att ni ska befinna er i all oro och stress över hur liten eller stor skadan är. Jag kramar hårt och önskar att jag kunde vara till någon hjälp!

• dfk

Lanovia, vilken busloppa hon är! Det måste vara full fart!

Villemoa, skönt att knytet ligger kvar åt rätt håll!

Många kramar till alla♥

• Fru sy

Vi får besök alldeles strax så blev bara en snabbläsning. Tänkte berätta att jag ska fortsätta jobba halvtid i 2 veckor till, känns bra. Rektorn ville att jag skulle jobba färre dagar (men längre) än alla i veckan för att underlätta med vikarie, men det funkar ju inte för mig. Känner att jag inte klarar mer än halvdagar i nuläget. Vi ska sitta och lägga upp det på måndag, men jag tänker stå på mig... är ju sjukskriven på det viset för att det är det som funkar för mig, och dessutom kommer inte försäkringskassan godkänna att jag jobbar 2 ½ heldag och sedan är ledig. Och pengarna vill jag ju ha oxå...

Vi håller på att baka saffranskakan som Villemoa tipsade om, eller mannen bakar och jag läser upp recept

• Villemoa

Vad bra Fru Sy att du får fortsätta jobba halvtid! Stå på dig mot rektorn för du måste ju jobba på det sätt som funkar bäst för dig i nuläget. Berätta sen hur saffranskakan smakade, funderar på att baka den i helgen och frysa in så kan man ta fram till första advent om två veckor.

• passionsblomman

Himmel! 1:a Advent redan!

Ooooh då får jag ta fram alla lys-grejor som vi köpte förra året igen!
    Jättemysigt att det är "igen" nu, och vi får sätta upp saker på samma ställe, så att man snart nästan har en tradition!!!

• Hvidbrud

Äntligen kan jag logga in.... Blir bara utslängd... Vill börja med att ge helipanzer en jättestor kram! Det får mig att tänka på vad moder Teresa sa, Gud ger en aldrig något som han vet vi inte klarar av, men ibland önskar jag att han inte hade så stor tilltro till mig.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans