• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ankan80

Stort GRATTIS till Villemoa med familj!!

• Ankan80

Ninnnis:
    Jag hade också sådär. Man blir ju livrädd först, men du skall se att det inte är någon fara! KRAM

• Villemoa

Moa är hos oss på sjukhuset nu hon har gett Ellie en present och även fått en av Ellie Moa log när hon såg lillasyster och har klappat lite på henne Nu är hon och pappa iväg och köper sushi till lunch! Kramar till alla!

Hvidbrud skrev 2010-11-14 12:03:00 följande:
    Grattis grattis grattis! Välkommen till världen finaste lilla puerto! När får syskonen träffas för första gången?
  • Ninnnis

Ankan80 skrev 2010-11-14 12:32:40 följande:
    Ninnnis:Jag hade också sådär. Man blir ju livrädd först, men du skall se att det inte är någon fara! KRAM

Tack! Det känns lite bättre när man får om andra som har upplevt samma sak.

• Ninnnis

Villemoa skrev 2010-11-14 12:51:50 följande:
    Moa är hos oss på sjukhuset nu hon har gett Ellie en present och även fått en av Ellie Moa log när hon såg lillasyster och har klappat lite på henne Nu är hon och pappa iväg och köper sushi till lunch! Kramar till alla!

Åh! *hjärtar fina små systrarna*

• Ninnnis

ingenjörsbruden skrev 2010-11-14 12:22:01 följande:
      Oh aldrig har jag varit så glad över att höra om brunt i andras underbyxor!! *KRAMAR BAMSEHÅRT*

:-P

• Villemoa

Ninnis: "skönt" att höra att det kommit brunt i trosorna. Nu hoppas vi att rött aldrig mer visar sig däri!!

• ingenjörsbruden

Villemoa skrev 2010-11-14 14:15:36 följande:
    Ninnis: "skönt" att höra att det kommit brunt i trosorna. Nu hoppas vi att rött aldrig mer visar sig däri!!

*Bjuder katrinplommon på Ninnis*

• Hvidbrud

Ninnis: så där ja! Och inget mer rött nu! Loppfröskal är jättebra för hårda gravida magar och mycket vatten, såklart. Kramar om!

• dfk

Villemoa!! Stort GRATTIS!!! Tänk nybliven tvåbarnsmamma! Skönt att allt gick så bra. Nyfiken på hur lilla pluttan ser ut♥

Ninnis, hoppas att blodet nu ska hålla sig borta, jag hade också lite småblödningar, man blir först spak och skärrad. Jag ringde till MVC för undersökning första gången jag fick blödningen, men det var ju ingen fara. Det verkar som att fler i tråden också har haft det, kanske kan lugna lite. Bra att du inte tänker vara orolig som du skrev.

Flamman, vilket fint samtal maken hade med era tjejer. Det är förlösande att få prata om svåra eller känsliga saker!

Jag har varit ute i skogen och hittade massor av fina kantareller, de var inte helt frostbitna, utan såg fina ut. Kan bli gott till pannbiffen imorgon.

Kram

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans