• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • ingenjörsbruden

Jag skulle kommentera så mkt mer.......

Flammis: Verkar som maken är på väg på rätt håll...håller tummen för fortsatt rätt väghållning!

Heloise: vilken fin blogg...vågar dock inte läsa så mkt.....men väldigt fint skrivet!

Andbeyond: Hur mår du, vännen?

....ja nu tog minnet slut.....men massa o KRAMAR till er allihopa!!!!!

• Fru sy

Grattis Villemoa med familj!! Härligt att det gick bra och att du nu har två fina döttrar.
    Massa kramar till er!

• Fru sy

passionsblomman skrev 2010-11-14 11:31:03 följande:
    Ninnis?Vad händer?

Ja Ninnis, hur är det med dig idag?

• Hvidbrud

Grattis grattis grattis! Välkommen till världen finaste lilla puerto! När får syskonen träffas för första gången?

• Ninnnis

Först och främst: GRATTIS Villemoafamiljen! Välkommen till världen, lilla Puerto

Tack för kramar och sympatier. Inget mer blod, lite brunt idag men det ska tydligen vara normalt dagen efter en ofarlig blödning. Ingen smärta heller.

Det kan säkert ha varit ett brustet blodkärl, eftersom jag var hård i magen tog jag i ganska ordentligt (ursäkta infon) och det kan kanske påverka resten av underlivet också.

Nu har jag fått för mig att brösten är lite mindre ömma, men det kan säkert vara ibillning.

Så, jag vet varken in eller ut, men händer det inget mer idag ska jag bestämma mig för att inte vara orolig.

• Ninnnis

Flamman, härligt att det blev en bra dag. Det låter som att maken din gör framsteg

Heloise, vilka fina ord! De kan jag också behöva ta till mig.

Fru E? Hur är det?

Andbeyond, jag minns att du också hade upprepade blödningar. Tack för lugnande ord!

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-11-14 12:05:44 följande:
    Först och främst: GRATTIS Villemoafamiljen! Välkommen till världen, lilla Puerto Tack för kramar och sympatier. Inget mer blod, lite brunt idag men det ska tydligen vara normalt dagen efter en ofarlig blödning. Ingen smärta heller.Det kan säkert ha varit ett brustet blodkärl, eftersom jag var hård i magen tog jag i ganska ordentligt (ursäkta infon) och det kan kanske påverka resten av underlivet också.Nu har jag fått för mig att brösten är lite mindre ömma, men det kan säkert vara ibillning.Så, jag vet varken in eller ut, men händer det inget mer idag ska jag bestämma mig för att inte vara orolig.

Oh aldrig har jag varit så glad över att höra om brunt i andras underbyxor!!

*KRAMAR BAMSEHÅRT*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans