• Linaaa

Uppsalabrudar 2011

Hej alla ni som planerar bröllop nästa år 2011! Ni är där jag var för ett år sedan mycket skoj planering framför er. Jag gifte mig i Uppsala i lördags (14 aug) och vi hade en helt fantastisk dag.

Jag har sett att ni tidigare hade en tråd påbörjad som nu är stängd då det gått över 3 mån.

Jag delar iaf gärna med mig av mina erfarenheter med cateringfirma fotograf mm.

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2011
  • Fårävvör

Igår var jag och provade fler brudklänningar! Det blev Lillys butik i stockholm denna gången och vilken skillnad i kvalitet det var gentemot Nixa..! Men då kostade ju också den dyraste Nixa jag proade 4500 och den billigaste Lilly 5700... Hittade två klänningar jag helst skulle vilja klona, gillade modellen på den ena och broderierna på den andra! Om man hänger dem brevid varandra ett tag, vem vet vad som händer?! Det kanske ploppar ut en lite tärnklänning som växer till sig? =)

I alla fall, ska vidare till Vittinge på söndag och prova fler och har hittat säker 6-7 klänningar på hennes sida som känns lovande. *håller tummarna*

• LYCKA2011

Vittinge???

Vilken sida är det???

=)

• eundk110903

Hej! Ny i tråden! Har lusläst den gamla jättelånga Uppsalatråden och fått en massa bra tips. Hur långt har ni kommit i planeringen?

• eundk110903

Förresten, vilka är ni som ska gifta er nästa år? :)

• LYCKA2011

lycka2011: Jag ska gifta mig i juni nästa år =)

• eundk110903
    LYCKA2011 skrev 2010-11-07 18:28:28 följande:
    lycka2011: Jag ska gifta mig i juni nästa år =)
    Åh, vad roligt. Hoppas vi får lite mer fart på den här tråden. Snart dör den och då får vi skapa en ny. Men känner att jag kan behöva lite diskussionspartners inför den stora dagen! Vi gifter oss, som nicket antyder, 3:e september!
  • LYCKA2011

Ja, det är helt underbart =)
    Vart/vilken kyrka ska ni gifa er med.

Jag behöver säkerligen en diskutionstråd i denna djungel som detta är

• nyårsdagen

Hej! Jag gifter mig på nyårsdagen. Så det är inte långt kvar! :) Vi har dock mycket kvar att ordna...

Vi ska gifta oss på Slottsbiografen, borgerlig vigsel.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2011