Oh crap, inga mellanslag, här kommer det igen:
smint - Hoppas lille H får slippa medicin framöver! *håller tummarna*
Mopedvin - Här är det definitivt inte så! Väldigt ovanligt med snitt! Ingen av mina bekanta har fött med planerat snitt, bara akuta snitt. Snitt finns liksom inte på världskartan här...
Oms - Jag skulle köra en ordentlig virusscan (kolla att virusskyddet är uppdaterat!) Annars tror jag på muggles råd, kolla processerna (vilka drar mest kraft, klicka på CPU för att sortera på det) och hur processorn och minnet mår, fliken Performance. Kolla även om du har installerat massa små skitprogram, det kan ta massor med kraft, i sådana fall är det bara att börja rensa
Annars är ju det bästa när datorn blivit så där seg att blåsa och börja om! Glöm inte ta backup av foton, filmer, musik och dokument innan! Brukar vara svårt att få ordning på dem när de väl börjat balla ur...
koko - Jag vill gärna höra din berättelse också om du orkar? Ju mer input desto bättre!
Apropå snitt så upplyste maken mig om igår att han INTE såg fram emot att sitta brevid medan de skär i mig, han verkade tycka det var värre än en vanlig förlossning. Men annars är han helt inne på min linje med snitt, just den delen tror jag dock han helst skippar...Han säger att han hellre vill ligga där, och jag förstår, jag fick ju gå ut ur rummet när de skulle ta blodprov på hans pulsåder på handleden på sjukhuset för att inte dra i backen, fint stöd...
Tack Ore för din medkänsla, jag tror det är stor risk att en del runt omkring tror det är "bra" nu när jag är gravid igen. Jag är nog en av de mest instabila gravida just nu, gravid och med sorg, ingen bra kombo...Jag känner lite som dig, att allt kunde gått mkt sämre och som sagt göra min förlossning med ett levande barn hade varit fruktansvärt. Kommer du på lördag?
muggles - Jag inboxar Klockis berättelse!
September - Vad härligt! Stort grattis till fint KUB!
I helgen ska jag träffa flera trådisar IRL och det ska bli så spännade! På lördag kväll är det firande av makens syskonbarn, hon ska få ett set med ett par örhängen och matchande halsband i silver, hon har precis tagit hål i öronen! På söndag ska vi fira pappa så då blir det till att bege sig till hembyn. Och på måndag har jag semester!
AM - Skönt att det löser sig med klänningen! Och vad glad jag blir att höra att du låter mycket gladare och på hugget igen
Lappis - Ooooh spännande med jobberbjudande! Håll oss uppdaterade!
BS - Haggis?! Du har någon koppling till uK eller hur?! Ingen äter väl Haggis frivilligt annars?
Klockis - Vad härligt att akun hjälper! Men ta det lugnt så det inte blir ett bakslag. *kram* Hur går det med köket förresten? Och karln? Har du kommit fram till vad du vill?