Hej hej, sitter här mätt och belåten efter en överasskningsmiddag för maken hemma hos oss! Fyra av hans numera fd jobbarkompisar kom hit med mat och lagade mat åt oss och gav maken en flaska Whisky, han blev jätteglad och maten var lyckad och det var sÅ kul att träffa galningarna igen! Höjdarkväll!
Och vet ni, idag beställde vi barnvagn Mycket ångest runt det. Men nu är det iaf gjort...
Jag beställde äve en söt plyschoverall och en body i lördags på nätet för hemfärd från bb om allt går bra. Jag vill ju inte packa upp en sak innan vi vet att vi får med oss någon hem, men jag inser ju att araben inte bör åka hem naken, så jag köpte det och det får duga. Lägger undan det i en påse så kan vi bara plocka med oss den när/om det är dags. Jag vill verkligen boa, det kliar i fingrarna på mig, men jag törs verkligen inte Jag pallar inte att plocka undan sakerna en gång till, jag gör det bara inte...
Oupsie - Bra att du påminde mig om foglossning och förlossning, hade inte tänkt på det! Men när jag läste Smints inlägg om hennes vän så kände jag, att nej, aldrig i helvetet att jag försöker föda vaginalt igen, usch vad illa berörd jag blev!
Telis - Röd kristallmosaik...*dreglar* Det är så galet snyggt! Vi har sagt att byter vi våra bänkskivor någon gång framöver ska vi även byta till röd kristallmosaik.
Cicci - Är det någon som fixar att dra till Dubai med två småbarn själv så är det väl du! Go girl!
Nenne - Gud vad duktig du är! Jag är imponerad!
Klockis - Gud vad hemskt med vovven Jag lider med dig! *långa hårda kramar*
Muggles - Visst är din magbild från v 24 i galleriet, tänkte att jag kanske skulle ta en bild när jag kommer dit bara för skoj jämförelse