Välkomna till Tivoli Empatia!
halloj....
har lyckats sno åt mig datorn under en liten liten stund - herregud sen stora tjejen började twittra med andra Justin Bieberfans över hela världen samt att maken följer NBA samt Euroleaugae så blir det inte många minute per vecka över åt mig inte...
har bara skummat pyttelite, såg ngt om SEPTEMBER som ska få Fragmin, anta att det har med upprepade missfall att göra för då är det relativt nya studier (såg i läkartidningen för 2-3 år sen) som visar på att just Fragmin och andra heparin varianter kan vara till hjälp då. Ibland är det utredningar som visar på avvikande värden tex vissa proteinvärden och ibland så syns inget men eftersom Fragmin inte är farligt om man inte har det MSW har tex så kan man ta det innan o under graviditet.
Jag vet hur det är med prover som ena gången visar a och nästa gång visar b, det ä där jag är nu. ska ta nya prover på måndag och får svaren måndag veckan därpå.
ang stora dotra så har jag fått en läkare till henne nu - kors i taket! dock har vi ingen läkartid då den skulle inräfa i januari då vi är utomlands. men vi fick hem ytterligare frågeformulär - denna gång på 180 frågor! helt galet vilken utredning detta är - men också mkt skönt då det känns som de verkligen är noggranna! tyvärr har pappan fått samma formulär och även om han är medveten om dotterns svårigheter och positiv till utredning så är det ändå jobbigt för honom. både för att han inte känner henne så bra numera då hon är där sporadiskt och o också för att hon påminner så mkt om honom och att det då är jobbigt att erkänna vissa delar. och vissa delar har han absolut ingen aning om då han inte ens kan se de svårigheterna/begränsningarna hos sig själv... jaja, det är inte sååå mkt kvar nu tills vi verkligen kan säga att nu, nu börjar resan framåt...
så. där var mina minutes of fame över, jag måste nu försöka få dotterns pappa att förstå vikten av att inte chansa på dessa frågor... sen är det dags för läxförhrör av NO-läxa om jag orkar - är såväl förkyld som relativt slutkörd faktiskt...
hoppas ni alla har det bra! kram till de som behöver och vill ha