Välkomna till Tivoli Empatia!
September - jättegrattis och stor tumhållning för att det går vägen denna gång nu!!! nu måste det bara funka, fragmin is the shit säger de som fått dem efter många missfall i botten och jag hoppas att så är fallet i ditt fall också!Snorkis - jag tror som mugglan o sweet att läkaren bara menade väl men att inte var speciellt pedagogick i sitt uttalande - vilka läkare är det förresten? jag som möter på detta jämnt i mitt arbete tycker tom att han var exemplarisk i allt han upplyste er om, det är mkt ovnaligt att de gö det och det är ofta risten på information som alla klagar på som kalgar på vården. Dock förstår jag att du tolkade det annorlunda, det är mkt mkt lätt gjort!
och en sak till, med tanke på att det värkstimulerande droppet inte gav speciellt mkt effekt för dig så är min fundering om du inte ska strida än lite hårdare för snitt. jag tror att det finns information på mitt jobbs hemsida alternativt i ngn av läkartidningarna som kom under 2010 ang just värkstimulerande dropp och dess risker pga överanvnädningen av det inom vården... usch jag vill inte skriva detta då det finns flera gravida hä nu så jag lämnar det bara så, jag ser ju tyvärr bara de gånger då det går fel och inte när det går bra i mitt arbete så man blir väldigt färgad av det, men jag ska vara ärlig och säga att jag aldrig kommer att använda värkstimulerande dropp om jag blir gravid ngn mer gång ( jag kommer snittas av samma anlednign som tidigare så det blir inte aktuellt ändå) men som sagt det finns information om detta att tillgå på nätet.