Välkomna till Tivoli Empatia!
Är så sjukt trött! har slumrat på soffan från o till mellan 06.00-10.00... skulle gett mig iväg med Mathilda på mellandagsrean och införskaffat lite inför resan samt fixa med malariamediciner, men jag orkar inte! Mathilda vill självklart ut men jag ser snö, kyla, mkt folk, stress etc framför mig så jag sitter hellre här o skriver packlistor på datorn... men absolut senast imorn måste vi fixa med malariamedicinen...
får man vara så här trött? känner mest för att sitta i soffan under fleecepläden med en god bok,en god latte och massor av godis... men tyvärr fungerar det inte så när man har en 3_åring som är överlycklig att få lite tid med mamma och en tonåring vars dator inte fungerar utan måste ha denna i vardagsummet tillsammans med sin fnissande kompis... det är härligt med liv o rörelse och o gud förbjude mig som klagar på att ha 2 friska o glada barn omkrign mig MEN, jag har alltid älskat ensamheten, har längtat efter de dagara jag fått vara själv. som singel tyckte jag hälften av veckan att det var det ultimata livet och den andra halvan så ville jag väl ha lite sällskap. min känsla för att få vara själv och EGO har ju inte fösvunnit bara för att jag träffade min man för snart 7år sedan utan utan viljan är nog starkare tom detta då det inträffar allt för sällan att jag kan göra just det jag drömmer om idag - en god bok, sitta SJÄLV utan ngn ströningsmoment, kanske en bra film (INTE barnprogram) eller än hellre bra musik på spotify INTE justin Bieber) som ingen klagar på och så massor av godis utan att ngn kommenterar att fel sorter är införskaffade....
jaja, en vacker dag så kanske....