Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

Välkomna till Tivoli Empatia!

OK ställe helt enkelt - skulle det ju vara.

Och nu har min snälle chef köpt ett hänglås till mig i USA som jag försynt frågade efter. (De har inte såna kombinationslås här vad jag sett.) Glad igen att jag slipper nyckel på gymmet.

• Liten med Mindre

AM - passa dig så att ingen äter upp dig. Eller kanske det är syftet med kreationen?

• Liten med Mindre

Har hämtat nya fotbäddaar till skorna. Önskar bara att mina nya skor och sulor såg för vad de kostar...

• Liten med Mindre

Am - ang lås så har jag inte hittat något som känns lagom stort o lagom säkert på Clas Ohlsson. Och finns det inte där så finns det väl inte.

• Liten med Mindre

AM - en sån här ville jag ha. Lite bankvalvskänsla över ratten även om det i övrigt kanske inte är mycket säkrare än annat i liknande modell. Men det var attans tungt att klippa upp den när kombinationen gav upp efter 20 år.

• Liten med Mindre

AM - låset fick jag till det facila priset 40 kr. Flygfrakten stog ju företaget för.

• Liten med Mindre

Bs - skoj med tjejkväll! Gör inte mitt misstag att ringa hem för att kolla hur det går.

• Liten med Mindre

Am- gärna fredagsdrink. Bara den är varm! Huttrigt värre idag med bara baguette på gående fot till lunch? Nån med bra tips på annat än överbliven glögg?

• Liten med Mindre

Am- äkta stockholmska med fina -is smeknamn på lut.

tinga - tack för tips. Måste kolla upp kiviks.

porchez - KRAM!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!