Hej, hej!
Är hemma från jobbet idag med ryggont, verkar ha sträckt mig i någon muskel mellan skuldrorna rejält. Var uppe och kissade vid 3.30 och då hade jag inte ont och när klockan ringde så gjorde det så ont att göra vissa rörelser att jag höll på att börja grina. Plikttrogen som man är gjorde jag mig i ordning med gråten i halsen och när jag skulle gå ut till bilen följde maken med och skulle hämta sitt kortfodral och då bröt jag ihop total, jag hade så ont, tårarna bara sprutade. Maken beordrade mig att genast gå in igen och sjukanmäla mig. Fattar inte varför jag inte kan ta sådana beslut själv, jag känner mig tvingad att gå till jobbet trots att jag mår skit. Ringde vår sjukanmälan och bröt ihop inför sköterskan i telefon Sedan var det bara att ta värktabletter och värma på vetekudden och sedan vila. När tabletten gått ut vid 11 igen hade jag galet ont igen, får se hur det blir när den här tabletten gått ur...Jag blir så frustrerad när jag inte kan göra saker, jag tror det var mycket det som gjorde mig så ledsen i morse, jag är ju redan begränsad pga foglossningar och magen, att dessutom inte kunna röra överkroppen som jag vill blev för mycket Nu ska jag iaf passa på att åka till apoteket och medan den här tabletten verkar och köpa järntabletter eftersom maken såklart är på tjänsteresa och kommer inte hem förrän sent ikväll och kan inte hjälpa mig och handla.
Tack för all input om babyskyddet, vi avvaktar nog, och antingen får Leffelina åka hem i vårt begagnade eller så får maken köpa ett nytt. De jag tycker verkar vara intressanta är Brio och Actra Graco S. Är det någon som har dem och kan tala om hur de är?