Välkomna till Tivoli Empatia!
Wihooo, jag har internätt!
Ninnis har stenkoll, 37+0 idag. Lungorna ska vara mogna, men det finns risk med andningsstörningar efter snitt ju tidigare de kommer tydligen. Då kan de få ligga i kuvös med lite syrgas och i värsta fall respirator. Jag tror inte det är jättevanligt, men läkaren ville absolut inte att det skulle bli så. Han ser till barnets bästa eftersom han anser att hon har det finfint där inne och han är inte rädd att det ska upprepas. Så jag förstår honom och jag tror faktiskt han förstod mig också till slut, vilket var skönt. har kört kvällens CTG och damen i magen var sjövild så vi tapppade kontakten med jämna mellanrum men kurvan godkändes iaf
Tyvärr hamnade jag i delat rum på BB igen (samma rum fast andra sängen!), men just nu känner jag att jag kan inte klaga, huvudsaken allt blir bra och att vi får med oss Leffelina hem.
Muggles- Usch vad ledsamt med din mamma, hoppas att det ordnar sig! *kram*
Parnassia - Usch det lät inte roligt med taket Kanske nåt att lägga skattepengarna på om ni fick några sådana?
Lappis - Svärmor i 2 veckor, omg! Det skulle jag aldrig palla.
Jag är rätt trött på både min mamma och svärmor just nu, de är rätt jobbiga med mycket konstiga kommentarer...