Oupsie- Tack för tipset! Vi beställde igår från barndesign på nätet, 279:- och gratis frakt! Bara hoppas de kommer snart, i natt kom jag i säng igen vid 07.00 på morgonen (sov mellan 02.00-03.00), mindre kul...
Vad härligt att läsa om Ada och Beda Muggles! Extra roligt för mig eftersom de ligger en månad före Leffelina så då vet jag ungefär vad jag kan vänta mig då, så mer rapporter tack! Vad väger tjejerna nu?
Längtar tills leendena kommer för att hon ler tillbaks och inte för att hon testar, hon ler alltid när jag ska rapa henne vilket är urgulligt, hon ser ut som ett fyllo med sitt vingliga huvud, blundandes, leeende och så utstöter hon små mmm och suckar av nöjdhet
Jag vill gärna veta mer hur du gör för att styra upp sovtiderna sen, alla tips emottages
Vi fyndade en videokamera på onoffs konkursrea så nu filmas lilla damen också med jämna mellanrum, känns skoj eftersom allt går så fort nu!
Vickan, om 5 v ska jag gå med i VK (när maken börjar jobba igen), vi kanske kan stötta varandra? Jag har en sisådär 14-24 kg som ska bort
Ore - Du hade ju p-ring förut, har du det nu också eller äter du minipiller? Ska till BM på torsdag och prata preventivmedel och tänkte pröva p-ringen igen, det är ju så smidigt, men osäker på om jag får pga av åldern...
AM - Shoppade du nåt skoj i Italien? Någon ny handväska eller nåt annat skoj?