EA - försiktigt grattis! Måtte måtte det funka denna gång för er! Kramar!
Snorkis - jag rös i hela kroppen när jag läste ditt inlägg, hur kändes det då inte för dig... Så otroligt skönt att allt var väl, håller alla tummar att det förblir så i tio veckor till.
Cicci - tur att jag inte åkte tåg med er - jag hade rest mig & satt mig ngn annanstans (eller stått i värsta fall) om jag suttit i närheten...och hit hade ni (eller ngn annan i dylikt tillstånd) inte fått komma heller på planerat besök om ni var/varit sjuka, men så skyr jag verkligen alla såna baciller som pesten, & gärna fler än de där stipulerade 48 timmarna, för att vara på säkra sidan
Sept, jag var ockå lite fundersam innan vi byggde om Bugaboon till liggvagn igen, hur A skulle ta det, men jag involverade henne i shoppingen av ståbrädan & sen var hon helt inne på den. Hon har faktist aldrig frågat efter att sitta sen lilleman kom. Däremot har jag glömt ståbrädan hemma ett par ggr när jag hämtat henne, så att hon fått gå hem - inte så poppis, men med lite lock & pock så har det gått det med.
När det var som mest snö i vintras såg jag andra med Bugaboo som hade skaffat vinterhjul (ist för de små framtill), men jag kom aldrig till skott. När det var som halkigast och/eller mest svårkört, så hämtade jag faktist med bil (mannen lämnar på vägen till jobbet). Ofta kanske vi åkt iväg på ngt litet ärende eller hälsat på ngn direkt efter hämtningen, & då har det ju blivit bil med automatik. Så syskonvagn har faktist inte varit ngt som vi funderat på alls. Vill till & med minnas att en granne här på gatan blev avrådd i barnvagnsaffären från att skaffa syskonvagn, just pga att storasyskonet var runt tre år eller strax under.
Hade Mugglan på lunch här idag igen - hon har så fin mage