• snaily

Välkomna till Tivoli Empatia!

Krya på dig Lappis!! Inge vidare att vara sådär däckad... Skönt att du känner dig lite bättre.

• snaily
    Fru FruLLan skrev 2010-11-01 20:01:01 följande:
     Du har helt enkelt en positiv syn på livet och saker. Andra i din situation hade kanske tyckt attde haft en sååå troligt orolig och jobbig grav, medan du väljer att INTE se det så.Vi är alla olika helt enkelt.,Viisa ser glaset halvt tomt, du halv fullt!Var glad över den livssynen! Den är guld värd!
    Frullan
    Hi hi, så roligt att du uttrycker det just så! Enligt mig själv är jag nämligen en TYPISKT glaset-halv-tomt-person! Men kanske min hjärna håller på och förvandlas i och med graviditeten?

Eller så är det bara att jag hade föreställningar innan om att det skulle vara så SJUKT fysiskt jobbigt att vara gravid - jag är positivt överraskad! Fast vet att det ju såklart KAN vara det för vissa, och även att samma person kan ha en plätt-lätt graviditet och så kanske nästa blir överjävlig... Inte för att jag tror att jag nånsin får någon nästa, glaset är halvtomt helt enkelt! (Översätts till: frysen i Falun är nästan heltom!)

• snaily

Telis
    Skickar över en massa GOD sömn till både dig och Televinken!

Och sen för att fortsätta prata om mig själv - firar att mitt Hb-värde ÄNTLIGEN stigit till bra nivå, för att inte säga SKYHÖGT jämfört med vad jag haft tidigare! 122 idag!! Legat runt 100 tidigare. Inte konstigt att jag känner mig spänstig som en tonåring!

Frullan
    Kan man ha bollkalle som ett yrke? *funderar på karriärbyte*

• snaily

EA
    Så himla onödigt med de där små spåren av "något" - om det är tanten som är på väg kan hon väl komma ordentligt, och om det inte är det så vill vi inte ha något annat än progesteronvitt, tack! Vi VILL ju att du ska plussa nu! *stampar också argt med foten i marken*

• snaily

Kängu
    Förhoppningsvis innan helgen?

• snaily

Vickan
    KUL att det var så KUL att komma tillbaka till jobbet!
    Men - 5.40!!? Det är ju helt sadistiskt tidigt! Fast du kanske kan slumra till lite på bussen också?

Tinga
    Progesteronvitt som uttryck tror jag jag snott (lånat) från Telis.

• snaily

Pratat evighetslänge i telefon med en kompis som jag normalt sett pratar väldigt ofta med men nu inte hört av på flera veckor. Började nästan bli lite orolig för att det hänt något dåligt, men hoppades på att anledningen varit att hon svävat runt i en kärleksbubbla - hon har nämligen nyligen träffat en ny kille. Och så visade det sig vara också. Så glad för hennes skull!

• snaily

Muggles
    Fasen vad COOOLT!! GRATTIS! Och lycka till också!
    Det var alltså DÄRFÖR ni fick vänta så länge på att bli gravida med tvåan, för att tvåan skulle vara TVÅ stycken!
    Avdelningen dumma frågor:
    Hur vet man om det är enäggs- eller tvåäggstvillingar?

• snaily

EA
    Fy och blä för förkylning, men det är ju bra att vara lite sjuk när man ruvar om man ska dra slutsatser av mig. Lite beige färg hade jag också innan jag testade positivt... Herreguuuud så spännande det är!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!