Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

Välkomna till Tivoli Empatia!

Vad bra att de har koll på er Snorkis! Du mår nog bättre där än hemma ändå? Hoppas så det går fort fram till det är dags på det ena eller andra sättet.  

Är också mycket sugen på Karnelund i sommar men har inte bokat något.

Här är det v 29 imorgon, steg för steg närmare hoppas jag. Svampinfekjtion nr 3 eller så färdigbehandlades i heölgen, efter 48 h klias det igen. Söt mat, värme och sex var tydligen fel. Suck igen och mer Canesten, efter två veckor i rad och totalt behandling i fyra av sex veckor.

• start september

Håller tummarna för lugnare natt Snorkis och snar Leffelina-ankomst!

Nä, ingen Fluconazal som gravid tydligen. Som gravid har man tydligen väldigt mycket lättare att få svamp, jag har aldrig haft det förut. Fick höra att diabetiker får ta Canesten hela graviditeten, hoppas att det här inte betyder att jag har för högt socker... BM imorgon.

• start september

Värdsliga ting kanske får plats också även om man mest vill tjoa:

Hattis - en sväng till Danmark blir det. Inget flyg för mig efter vecka 28 och jag vill ha tillgång till bra sjukvård för att känna mig trygg. Händer det något kör vi till Lund har vi bestämt. Utöver det en tur inom Sverige också, Sommarställen, familj och kompisar.

MB har avrått mig från pool och varma insjöbad eftersom den j-la svampen är envis. 

• start september

BM var det förstås, ingen annan. SF-måttet är mindre än med lilla tjejen men följer ändå kurvan. Försöker att inte oroa mig utan fokusera på att det finns fördelar med att inte få 4,5 kgs bebisar.

• start september

Åh vad glad jag blev av att se PB här! Kram!

Och Nenne, menade inte att förringa vare sig att du längtar hem eller att få stora bebisar, det är enklare när man har ett jobb man tycker mycket om v ad det gäller längtan tror jag också.

Och 4,5 kg vägde min lilla tjej så det är ju normalt för mig. Träffade en 3 kgs bebis häromdagen,  yttepyttig i min värld.

• start september

Fru E, det finns tydligen en mycket bra läkare i Helsingborg. Visst har du inte så långt dit? I FL-tråden verkar de helt lyriska. Försök få komma dit - han tror på Fragmin.

Just nu är jag ju väldigt inne på att det är en mirakelmedicin.

Gissar vad Buster är efter att ha smygläst andra tråden - håller tummarna!

Kram!!

• start september

Åh tårarna trillar när jag tänker på familjen Snorkis. Tror också att lillasyster är hur söt som helst. Lycka!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!