Välkomna till Tivoli Empatia!
Fru E, tror inte heller han gör IVF, men kolla i Fl-tråden och ring sedan upp och de vad han säger som BS säger. Kanske samarbetar han med de lokala klinikerna?
Nenne : - p
Harttis, främst gällde det pooler och äventyrsbad som jag frågade om, och det avrådde hon från. När jag lade till vår närmaste lilla insjö, som bir jättevarm och där det badar massor med småbarn tyckte hon också att det var onödigt. Havet tänker jag absolut bada i. Fick tipset att torka med hårfön innan man smörjer salva, hoppas det gör tricket...Svaampbehandling med vagiatorer är läskigt, dagen efter kommer det rejält med tunn vätska och resterna av medicinen ut. Första gången trodde jag vattnet gått...
Har varit arg sedan jag läste om Iris och de sk kompisarna. Men jättebra att fröken verkar ta i det! Jag har också inga roliga minnen och det känns som man idag är mycket mer medveten.
Vi byter ju förskola i höst, jag har fått ett bra intryck av den nya och hoppas så att de har bra rutiner i sådana här frågor. Vi väntar ju syskon typ vid inskolningen vilket inte känns optimalt alls så jag vill så gärna att hon ska få känns sig trygg på det nya stället.