Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

Välkomna till Tivoli Empatia!

Ska titta på sådan krage faktiskt, tjejen tappar huvudet lite för mycket i Be safen just nu så det faktiskt bra nu inför kommande långresa.

• start september

Uppskattar också blandningen och jag har bland läst gamla trådar för att hitta inlägg av er som gjort saker i en annan fas som jag nu blivit intresserad av.

Hattis, du skrev för ett tag om att du kanske läcker vatten. Det funderar jag på ibland med, det har varit lurigt eftersom jag har haft infektioner som givit flytningar. Det började så sist med dottern också, bara lite lite så att jag var osäker. Men då var det i vecka 41 +. Det är jättesvårt att se!  Använd en binda och håll lite koll. Funderar du fortsatt  är det bättre att åka in och kolla, BM är inte lika vana som de är på förlossningen att se är min erfarenhet.

Ego: Har varit utan svampinfektion meller medicin i fyra dagar nu! Nytt rekord. Fick tips om en tvål med bra ph värde samt att smörja med jättefet kräm, typ Idonmin och det funkar bra. Hoppas det håller sig att slemhinnorna kan bli lite mer som vanligt innnan det är dags.

och sen ett glädjetjut! SEMESTER!! TJOHOO!

• start september

Usch vilka faror som finns för lite äldre barn. Förutom det gamla vanliga med mobbing, trafik, och fula gubbar som våra föräldrar var rädda för så är det allt som finns nu via nätet.. Samtalen till Heta Linjen var nog ganska oskyldiga i jämförelse.  

• start september

MSW, vet inte riktigt hur mycket syskonavundsjuka det är här. Vi har ju toaträningen som inte går bra, men jag undrar om det är det. Vi har ett dagisbyte efter semestern och jag tror att det är den stora saken faktiskt. Vi pratar inte mycket om bebis alls hemma, men hon ha rnu börjat vilja att den ska komma ut och fråga hur stor eller liten den kommer vara. Träffade kompisarnas tvåveckorsbebis för ett tag sen. det gjorde intryck.

• start september

Sen, appropå det MSW skrev,  peppar peppar har jag ju mått bra så hon har inte märkt så mycket. Jag lyfter henne helst inte, det är det enda. Jag har alltis satt mer gränser vad gäller hopp i knät än maken så jag tror inte hon har kopplat det.

• start september

Magen har sjunkit ner lite tycker maken och jag svor över att en klänning krympt i tvätten eftersom den knappt räckte till sista dagen på jobbet. Inser idag att även dagens outfit sitter trängre så det är väl ett faktum. Betyder det nåt tro? Vi vet ju sedan Ul att huvudet var neråt.

• start september

Tack Vickan, den verkar perfekt. Den påminner om en som min mamma gjorde. Eftersom hon inte finns kvar längre går det inte att fråga sånt.

Aj PB, det lät jättont. Men finns här också.

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!