Stackare MSW, som inte slipper illamåendet.
MSW - vi hade bara vävd sjal, saknar lite nu att vi gav bort den när lilleman är så klängig. Fast å andra sidan ska plutten upp, nej - ner, nej -upp, nej-ner... så det hade nog inte funkat med den heller.
Det där med sjukvården är en sak i sig. Maken fick sitta med barnen 1,5h på vårdcentralen. Först skulle de bara få komma in i hallen eftersom det kunde röra sig om vattkoppor också tydligen. Först skulle en distriktssköterska titta för att sålla bort dem om det var för enkelt gissar jag. Sen blev det en läkare. Läkaren som kom kunde inget och skulle hämta någon annan. Vilket han inte gjorde. Maken fick tillslut leta upp honom och fråga och då kom en ny läkare, som gissade på björnloka eller svinkoppor. Så det blev antibiotika för säkerhets skull... Och ovisshet igen. Ska vi tvätta allt dygnet om, eller bara köra på medicin och skugga? Får väl göra en laddning chokladbollar till Mindre i mut-syfte.
Dessutom var massagen på jobbet kass och jag luktar olja. Fast jag får vara glad att jag fick en stunds mjukmassage istället för mejlstädning. Alltid något!