AM: *Vinkar tillbaka*
Askersund är för övrigt ett mysigt ställe, vad jag minns
Snorkis: Spännande! Hoppas det är på gång snart, och att ni snaaart får krama och gosa med er lilla Leffelina!
Mugglan: Skönt att du fått litet praktisk hjälp med din mamma! Och att A&B är mönsterbebisar än så länge
Snaily: En väldigt bestämd liten tjej, Yngla Vrålhungrig men vägra annat än liggamning efter simmet... Men förhoppningsvis får hon snart kläm på ätandet (här räknar jag kallt med att det är extremt ovanligt att råka ut för alla problem som Tinga hade med P&P) och då borde det ju bli lättare.
Till lillkillen började vi med gröt, men vi var också i ett läge där han verkligen inte var nöjd med enbart bröstmjölk längre. Han led inte heller av någon tuttförvirring. Men eftersom jag enbart kunde amma med amningsnapp så hade han aldrig ett "helt naturligt grepp", och redan på BB sa de att amningsnapp och flaska var inga problem att kombinera. Så det borde ju kunna vara en lösning om ens barn vägrar att ta bröstet p.g.a. flaskvana?
Tinga: Hoppas Gdansk är riktigt trevligt!
Vänner: Låter som att lillprinsen hade skoj på prinsens dagis
Vickan: Har du bestämt dig om nästa lördag?
Förresten ska jag till dina trakter på torsdag, hälsa på min väninna som bor i din håla Tittar gärna in hos er också om ni är hemma och kan tänka er ett besök...
Jag har skaffat mig extralångt ledigt, genom att flytta en semestervecka hit. Tyckte min semester blev så sen annars, och att man fick bra valuta i 11 dagars ledighet på 5 semesterdagar
Har även tänkt mig ett besök i Göteborg i början på nästa vecka för att få snusa nyföding hos en väninna i Säve, och därifrån är det ju ganska nära till Mugglan...?
Nej, nu är det dags att ge sig ut och springa. Litet lagom vintungt huvud, var på en trevlig tillställning igår