Muggles, klart det går, man måste bara komma in i det och ha kört några veckor och klarat helgerna bra så att man får in rutin på det. Som det är nu så misstänker jag att det inte bara är fett man går ner varje vecka i början och det är därför som bara små felsteg kan få det att bli plus/minus noll igen efter helgen, speciellt om man inte rör på sig mer än vanligt. Normalt sett går man ju inte upp ett kg över en helg.
Fika på stan gör vi aldrig, gissningsvis för att vi aldrig är på stan, men någon gång ibland har jag träffat någon bekant och fikat på dagtid men då har det gått bra att bara ta en kopp te tycker jag, så länge jag inte är hungrig har jag inget överdrivet sötsug.
Oupsie, jag blir helt galet sötsugen när jag ammar, det har varit likadant med både Iris och Astrid och så någon vecka efter att jag slutat amma helt så är sötsugen som bortblåst och allt är som vanligt igen. Bara det att om man ammar ett år med varje som jag gjort så hinner man få i sig en del. Gissar att om man inte var så galet trött skulle man orka stå emot bättre. Det är ju därför jag tar tag i vikten igen nu, färdigammat och allt känns bättre igen. Sedan skulle det inte göra något om man också fick sova på nätterna men, men, det kommer väl.
Rött vin, urk, men jag ska läsa på mer om LCHF! Har nog flera länkar sparade här någonstans, läser ju Katrin Zytomierskas blogg, vet inte varför, gillar inte ens människan, men kan inte sluta!
Omsan, jag har ju haft det så här i flera år nu så jag pratar aldrig om det. Jag ville bara förklara så att jag inte framstod som bara lat.
Liten, jag kan simma, men det gör ont det också, det är som foglossning och gör ont i underlivet av att röra benen.