Välkomna till Tivoli Empatia!
Wiii, grattis september!!! Äntligen!!! Åh, vad härligt, jag får erkänna att jag blir lite lättad varje gång det går bra.
Tvättmaskin - Det var miele när vi flyttade in, tumlaren har vi fortfarande kvar (den är från början på 90-talet, still going strong)! Har satt en elmätare på den och den verkar inte dra jättemycket. När tvättmaskinen slutade mata fram programmet fick en bosch ersätta. Viktigt för oss var kapacitet (8kg), centrifugering (1400 varv) och priset. Halvmaskin undrar jag om det finns längre, de anpassar vatten etc automatiskt efter tvättmängden i stället. Enligt säljaren iaf, haha.
Har också hört precis samma: miele - cylinda - resten, att det blev bosch berodde mest på att elgiganten hade ett erbjudande precis när vi letade, så vi fick den hemkörd, installerad och den gamla bortkörd för totalt 5500kr har jag för mig.
KRAM till lappis!
Åhlens ytterkläder har vi inte testat ännu, så där har jag ingen input.
smint - Oj, låter ju som att det kan vara polyperna. Läskigt, men det är ju bra att kolla upp det redan nu. Min brorsa opererade bort sina i vuxen ålder och de var tydligen enorma... Men han blev av med det värsta snarkandet och sömnapnén, SKÖNT!!