Känner mig lätt förvirrad som vanligt och kommer inte riktigt ihåg vad jag skulle kommentera. Är trött och ska se till att gå och lägga mig när Daisy får för sig att somna ikväll. Hon har inte sovit så mycket idag för hon har vaknat av olika anledningar, och det känns som hon bara är nöjd när hon får ligga och snutta på bröstet.... men hon är inte lika skrikig som hon var igår. Då skrek hon nästan hela kvällen. Men hon sov bra i natt iaf, och det är ju alltid något . Hon utvecklas något helt otroligt just nu känns det som, men rörelser och ljud, funderar på om det är därför som hon är så gnällig och skrikig? När hon inte gnäller eller skriker så är hon väldigt rolig i alla fall, skrattar och "pratar" en massa .
Angående BH-storlek så upptäckte jag för ett par år sedan att BH-arna satt bättre på mig om jag gick upp en kup-storlek och ner en storlek i omkrets, så helt plötsligt fick jag ju större bröst . Nu har jag D-kupa i amnings-BHn men jag tror nog att det hade funkat med C också. Undrar dock hur de kommer att se ut efter avslutad amning. Annars känner jag mig ganska nöjd med dem och har inget behov av större, och förstår att det är jobbigt att gå och bära på för de som har stora bröst, och svårt att hitta både kläder och underkläder som funkar.
Sweet, trist att behöva jobba gratis, men förhoppningsvis har du igen det i framtiden . Men du, jag hann i alla fall aldrig se att du hade rekommenderat den här tråden på FB så antingen tog du bort den snabbt, eller så funkade det inte.
PB, låter som att du hade en riktigt härlig påskhelg .
AM, trevligt med middagsgäster, och skönt att kunna köra repris på en uppskattad meny. Inte alltid man har tid och inspiration för att hitta på något nytt. På tal om menyn så tror jag att jag såg recept på något liknande (eller vissa av rätterna) i en inredningstidning för ett tag sedan (reagerade på det just för att det var en inredningstidning och inte en mattidning).
Nehe, nu måste jag ta hand om Daisy. God natt i tråden!