• Fårävvör

28 maj 2011

Vet att vi är ett gäng som ska gifta oss 28 maj 2011 här på BT, men har inte sett någon "egen" tråd för oss än!

Hur går det med eran planering? Själv har jag precis bokat tider för att prova brudklänning i helgen! Jublar inombords! =)

• Svar på tråden 28 maj 2011
  • La Litchi

Här är en till 28 majare. Kyrka, lokal, fotograf och band m.m. är bokat.
    Konstaterade också att det var 7 mån kvar :o) Det var ca 13 månader kvar när
    sambon friat och nu känns det som tiden springer på...

Än så länge flyter allt på. Mest varit olika tidsaspekter som jag blivit nojig över...

Kul och höra hur det går för er andra och hur ni planerar :o)

• SnuttisSessan

I dag bokade jag kyrkan och vigseln blir kl 16.00 =)

• Fårävvör

Hur går det för er tjejer?

Jag har påbörjat klänningsjakten på allvar, provade Nixa i helgen, Lilly igår och ska till ett tredje ställe (som säljer lite olika märken) på söndag! Har nog inte hittat "the one" än, men börjar bli bättre på att veta hur den ska se ut!

Är det söndag snart?

• RockTroll

Jo här går det bra :) har ju inte så mycket att fixa då vi ska ha ett litet bröllop. Men nu letar jag en bra restaurang att ha bröllopsmiddagen på. Inte lätt då man vill göra alla nöjda. Men köttrestaurang brukar ju gå hem så funderar på att boka bord på en träkolsgrill i stan. Ingen är veg för övrigt annars hade det varit uteslutet haha.

Om jag inte hunnit bli gravid innan jan-feb ska jag beställa denna klänningen www.honeypieboutique.co.uk/ourshop/prod_651114-Lauren.html med röd underkjol. Ska få klänningen av mina föräldrar i julklapp :)

• mrsJR

Hittade min klänning idag! Nu känns det verkligen på riktigt, jag längtar sååååååååååååå mycket efter att få ha den på mig. När jag provade den kunde jag verkligen se framför mig hur jag står där framför altaret med min Älskling. Kan det inte vara den 28 maj typ nästa vecka?  

• SnuttisSessan

Jag står fortfarande i valet och kvalet om jag ska köpa en klänning på nätet eller i butik.
    Annars är ju kyrkan bokad och vi har valt och bestämt oss för restaurang och tårta.

Ringen beställs antagligen denna månad och alla kortsaker vill jag få fixat så snart som möjligt :)

• RockTroll

Åh vilken klänning har du valt mrsJR? Och ring du SnuttisSessan? Jag har troligtvis bestämt mig för ring om jag har råd till den jag vill ha. Får spara så gott det går.

• mrsJR
    RockTroll skrev 2010-11-04 21:51:14 följande:
    Åh vilken klänning har du valt mrsJR? Och ring du SnuttisSessan? Jag har troligtvis bestämt mig för ring om jag har råd till den jag vill ha. Får spara så gott det går.
    Det blev en Pronovias Florin

La upp en bild i mitt Galleri:

http://www.brollopstorget.se/hem/mrsjr/galleri.php

• Fårävvör
    mrsJR skrev 2010-11-04 22:13:55 följande:
    Det blev en Pronovias Florin   La upp en bild i mitt Galleri: www.brollopstorget.se/hem/mrsjr/galleri.php    
    Supersnygg! Jag fullkomligt älskar klänningar med spets... Haha, jag som alltid varit fröken enkel och stilren... :-P
  • Fårävvör

Åh, ring! Började surfa lite på allvar efter ring i helgen! Det kommer bli en alliansring i rödguld i alla fall, men slipning och fattning och sånt vet jag inte riktigt än. Måste nog iväg och prova lite någon dag!

Har en slät 4 mm ring i rödguld idag och är nog inne på en 4 mm ring till... Hoppas det inte blir föör maffigt på mina små ynkliga fingrar! Ännu en anledning till att sticka iväg och prova! Hmm... kanske ska lura ned fästmannen ner på stan i helgen?

Svar på tråden 28 maj 2011