• Fårävvör

28 maj 2011

Vet att vi är ett gäng som ska gifta oss 28 maj 2011 här på BT, men har inte sett någon "egen" tråd för oss än!

Hur går det med eran planering? Själv har jag precis bokat tider för att prova brudklänning i helgen! Jublar inombords! =)

• Svar på tråden 28 maj 2011
  • lunah

Jag sprang Göteborgsvarvet i lördags och är fortfarande helt mör! Nu känner jag stressen i hela kroppen!

Herregud vad nervig jag börjar bli!

Bröllop 28/5 2011
  • lunah
    Fårävvör skrev 2011-05-23 10:08:50 följande:
    Det var en helt underbar dag! Dom hade pysslat och fixat och donat hur mycket som helst... fick reda på att det egentligen skullle vart för en dryg månad sen (när jag trodde att det var på gång...) men att de fick skjuta upp det.
    Men jag är jätteglad, var lite deppig i fredags och trodde att det kanske inte skulle bli nåt, men tji fick jag!

Idag ska jag hämta min klänning!!
    Härligt! Får man se en bild kanske?
    Bröllop 28/5 2011
  • lunah
    Salat skrev 2011-05-20 21:19:23 följande:
    Hur många vigselprogram gör ni ? Solig
    Nästan lika många som det blir gäster i kyrkan. Lika bra att trycka upp ett gäng! Pinsamt med för få!
    Bröllop 28/5 2011
  • Salat
    lunah skrev 2011-05-23 10:27:09 följande:
    Nästan lika många som det blir gäster i kyrkan. Lika bra att trycka upp ett gäng! Pinsamt med för få!
    Bröllop 28/5 2011
    Säger det samma, hellre för många! Så vi har en till varje gäst och 35 extra!
  • Diamanten90

4 dagar kvar! Nu har jag fått sömnproblem. Somnar bra på kvällen men när sambons väckarklocka ringer runt 6 så vnkar jag (brukar inte vakna av den) och så kan jag inte somna om eftersom jag är så nervös. Börjar må lite illa också (det gör jag när jag är nervös). Kommer att spy på lördagen tror jag. Blä... Någon annan som har samma problem?
    Nu vaknade sonen så jag ska ta upp honom och sen ta itu med vigselprogram. Igår fick vi veta att en person inte kommer. Så nu blir vi 74 + 10 skaffare(=bekanta som kommer och serverar mm.)

junimamma.blogspot.com Ung mamma & Blivande fru
  • Fårävvör

vår toastmaster kanske inte har möjlighet att komma hit pga askmolnet... :S

• Buppielove

Hej på er!

4 dagar kvar! Magiskt!

Diamanten90: Jag känner igen mig i dig, men jag har både svårt att somna OCH vaknar tidigare. I söndags kände jag panik och stress och bestämde mig för en ytterligare semesterdag, så... Jag är ledig från och med imorgon. Det gjorde verkligen skillnad för stressen måste jag säga. SKÖNT! Jag kommer nog också spy på lördag. ;oP

Vi kommer göra fler vigselprogram än gäster, minst 10 extra iaf för man vet inte hur många extra som tänker dyka in i kyrkan och jag vill inte heller att de tar slut. Tänk om ickebjudna kommer före bjudna och det inte räcker till de bjudna. Katastrof om ni frågar mig..

Vi hade också problem med toner som tog slut, men nu har vi köpt ny. =o)

Om vi inte hinner höras mera... KRAAAAM på er alla och LYCKA TILL!

• Elvismor

Ja nu börjar det verkligen att pirra i min mage. Samtidigt känns allt under kontroll. Just nu är jag mest nervös över vädret, som enligt prognosen ska bli molnigt och skurar samt att jag ska glömma nåt viktigt. Vi har 1,5 timme till vigsel- och festplats så kommer vi på det för sent hinner vi inte tillbaka.... Men jag har ju lister på allt så det löser sig nog. Det viktigaste är ju klänning och ringar. Vigsel- och festprogram har vi till alla plus några extra. 

Lycka till till er alla och ha en superdag! Hade varit kul om vi återkopplade här efteråt och delade lite minnen.
    Kramar 

• tyralainen

HJÄLP!!!

Har haft fruktansvärd nackspärr i 4 dagar. Kan inte sova och har ju inte tid för detta.Måste lägga all energi på att göra färdigt festprogrammen...

Har ni några tips som brukar hjälpa? Be om starka värktabletter eller gå till en kiropraktor?

• Oll Moddy
    tyralainen skrev 2011-05-25 07:57:21 följande:

HJÄLP!!!

Har haft fruktansvärd nackspärr i 4 dagar. Kan inte sova och har ju inte tid för detta.Måste lägga all energi på att göra färdigt festprogrammen...

Har ni några tips som brukar hjälpa? Be om starka värktabletter eller gå till en kiropraktor?

voltaren med diklofenak som verkande substans, både tabletter och smeta på-salva - jag har ont i min högra skuldra och kör på för fullt med denna ordination även om det inte är det bästa i normala situationer - men just nu har jag inte så mycket val!

Vi hade glömt skicka in våra papper till kommunen vilket man var tvungen att göra typ två veckor innan - så igår var det lite panik, men det har ordnat sig nu Piuh! Annars allt under kontroll, åker till vigselort idag och fixar och styr med det sista!

Nu jävlar kör vi! Fan va kul det ska bli!
    Kram på er 
Svar på tråden 28 maj 2011