2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Vår Corpse-Bride-caketopper har kommit!!
Kan man checka av det från listan också, så himla skönt!
Bordsplaceringen verkar med ha löst sig.
Jag färgmarkerade "mina" och "hans" gäster så blev det väldigt tydligt hur jag menade.
Extra tydligt, är mottot man behöver leva efter tillsammans med min sambo...
Nu förstår han iaf vad jag menade och jag har gjort några alternativa placeringar som vi ska titta på idag.
Tiden tickar, hörrni. Hur går det, nån som har nåt att uppdatera?
Jag var lite orolig över att så få hade osa:t för nån vecka sen men nu är det bara 7 utav ca 45 som ej svarat och hittills är det ingen som svarat nej, så roligt!!!
Igår va jag och träffa min kompis mamma som ska fixa blommorna. Det slutade med mörkrosa rosor som grund och svagt limegröna nejlikor som accent. Och så lite grönt för utfyllnad. Buketten kommer bli rund. Tror det blir jättebra!
På lördag är det dax för m2bs svensexa oxå =D
Känns verkligen att vi är där snart!!!
Bordsplaceringen har jag börjat spåna lite grann på men det är så svårt tycker jag.... Vi har ett långt honnörsbord med flera korta tungor, och jag tycker det är jättesvårt å veta vilka vi ska sätta där... Hade vi haft alla våra mor och farföräldrar i livet hade det inte varit några problem, men nu är det bara m2b som har sina morföräldrar kvar..
Klänningen är nu inlämnad för de sista justeringarna.
Nu är det inte långt kvar!!! 6 veckor! :D
Trodde att jag skulle vara mer nervös än vad jag känner mig, men det beror nog på att man harså mycket att förbereda och planera in i det sista :p
nu har de hämtat min m2b för svensexa
han klev upp 5 imorse och åkte på jobbet för att göra lite "övertid" och vid kvart i nio hade kompisgänget förberett allt (inklusive hämtat mig och en packad väska) för upphämtning på jobbet.
hoppas de får roligt idag. själv ska jag och tärnan pyssla bröllopsgrejer och dricka vin.
Blev hippad igår! Fan va kul det var! :D
Jag var på väg till jobbet när jag blev stoppad på parkeringen av hela tjejligan :p Blev verkligen helt överraskad :D
Dagens absoluta höjdpunkt var att jag fick spela in en cd-skiva i en riktig studio. Först var jag svinnervös, och allt lät förjävligt, men så blev det bara bättre o bättre. Jag sjöng Aldrig ska jag sluta älska dig. Den kommer sedan att spelas upp som en överraskning för min blivande på bröllopsfesten :D Har jättelänge försökt att komma på nån överraskning till honom, men har verkligen inte kommit på nåt. Men nu behöver jag ju inte tänka längre! ;) Spelade också in Tusen och en natt, där mina vänner och de övriga i möhippan körade i bakgrunden :D
Snacka om att dagen blev ett minne för livet! Jag är supernöjd :D Nu känns det istället lite sorgligt att möhippan är över... en gång, aldrig mer... ;)