2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Du behöver kanske inte täcka taket med fiberväv? Hittills är det billigaste alternativet jag hittat. På ö&B sålde dom 2,4x10m för 59kr
Du kanske kan dela upp duken i 1,2m bredd och sätta med 0,5-1m mellanrum?
Ne jag har oxå tänkt på att inte täcka hela taket... Det känns viktigast att täcka där vi ska sitta och äta.
Det var ju inte så farligt dyrt med 59 kr för 10 m. Kanske ska försöka tänka om lite om man kan hänga på längden ist för bredden. Då behöver man juh inte lika mycket...
Gahh blir så irriterad. Fick just en stor beställning från My Heart på 11 st löpare i vinrött, blev så glad när jag hade beställt dem förra veckan. -20% rabatt och gott om pengar...När man öppnar paketet och kollar på löparna är de mörklila inte ens i närheten av att vara vinröda som det står på My hearts hemsida.
Blir till att skicka tillbaka dem och återigen börja jaga efter vinröda löpare...*suckar*
Jag som var så glad att jag hade hittat dem...
Mindre än 2 månader kvar... :p
Igår beställde jag blommor. Känns jätteskönt att ha det gjort :D