• Bröllop201187

2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?

Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?

Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.

• Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
  • Emmilie87

Gött! Nu har även Staten godkänt att vi gifter oss! Fick tillbaka hinderprövningen idag ;)

• Winterfresh

Imorn skall hindersprövningen skickas, efter mycket om och men har jag fått kuvert från pappa, nu ska bara frimärket letas fram..*S*
    Ringa till brudklännningsaffären också och kolla om klänningen är på G, vill så gärna prova den NU :)
    Vilken dag som helst ska underkläderna komma som jag beställt...Hoppas de passar...
    Imorgon ska jag sätta mig med bordsplaceringen...jobbat hela helgen och är helt färdig...*usch och fy* men imorgon är man ledig och kan ägna lite till åt planeringarna, bara barnen är på rätt humör... :)

• Margris

Denna bordsplacering...vilket jobb. Hur jag än gör blir jag inte nöjd. Jag kommer inte att ha mina föräldrar med av personliga skäl vilket gör bordsplaceringen vid honnörsbordet lite besvärligt. Är nästan inne på att vi ska sitta själva. Är lite rädd för att det blir "tråkigt" bara.

• Trolljentan

Imorron ska jag få hämta hem klänningen=)
    Och nästa söndag ska vi träffa hon som har hand om maten och även börja titta på deko till lokalen.

Och om ni nu inte har koll på det, så imorron är det 75 dagar kvar till dagen D !!!!!!! =)
     Shit va fort tiden har gått!! känner mig nästan sönderstressad över allt som ska fixas....

• Margris

Trolljentan: Jag ska hämta min klänning i morgon också. Det ska bli så kul att få prova den igen och att den inte är för stor den här gången : )

• Trolljentan

Jag vet!!! Det är lite jobbigt att jag ska jobba HELA långa dagen innan jag får prova den igen!!!
    Det var flera månader jag var där sist så det känns nästan som att jag inte kommer ihåg hur den ser ut riktigt.. =P

• Bröllop201187

75 dagar kvar, jag kommer inte att hinna.....

Jag är så otroligt less på alla dessa släktingar som ska ställa till det..... Och vi ska fixa och dona åt dom, med sovplats och så vidare...... Lust att be dom fara dit det inte snöar 

• Margris

Trolljentan: Det är inte så lång tid för mig, bara 1 vecka : ) men det känns skönt att ha den viktiga punkten avprickad på listan.

Bröllop201187: Vad är det du inte kommer att hinna med? Det är ju som dom säger, släkten är värst! Mycket därför jag har sagt upp bekantskapen med mina föräldrar.... 

• Freakie

Margris: Har ni någon tärna och bestman? Kan inte dom sitta vid honörsbordet?

Spännnade för er som ska prova klänningar! Min ligger och väntar på mig här hemma

Bröllop201187: Kan inte släktningarna fixa med boende själv? Eller era föräldrar kan kanske hjälpa till med det? Känns som om ni skulle kunna göra annat än att fixa boende för vuxna människor. Men det är kanske bara jag...

• Margris

Freakie: Nej vi kommer endast att våra barn som brudfölje och dom vill jag inte sitta med under vår bröllopsmiddag ; ) Det blir inte så mycket ätit för oss då ; )

Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?