I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Maken och E körde sen hem och jag och bebisen stannade en natt på BB. Allt var toppen med oss, men jag hade riktigt mkt ont av eftervärkar och fick en hel del smärtlindring. Igår lämnade maken E på dagis och kom sedan till BB för bebisens läkarkontroll. Vi hade även utskrivningssamtal eftersom vi ville åka hem. Jag mådde mkt bättre och vid tiotiden så åkte vi hem. Där tog vi det lite lugnt innan det blev en del besök. E fortsatte vara så gullig mot sin lillasyster och vi är så stolta över våra två underbara och fina döttrar. Sammanfattningsvis så känns förlossningen ändå perfekt, för E sov och fick inte se mig ha ont ( hon brukar alltid bli ledsen om hon ser mig ha det minsta ont). Svärmor kom snabbt och jag var riktigt trygg med det. Vi hann in till förlossningen och både jag och bebisen mår toppen. All personal var underbar och just nu så känns det knappt att jag fött barn. Hoppas detta håller i sig och att man kan fortsätta må bra. Vi är trötta och visst är det full fart med två små barn. Men nu är ju maken hemma en tid och E får vara på dagis och få lite egentid där medan vi får chansen att lära känna bebisen. Och fundera på namn, för det är inte det lättaste!