• Fru Bygg

I vått&torrt när midvinternattens köld är hård

Norrskensflamman skrev 2011-10-28 12:36:51 följande:
    Imorgon kväll är jag o musikern bjudna på fest hemma hos hans vänner (frun i huset är hans ex, sen hundra år tillbaks faktiskt, de är goda vänner och han är även vän med hennes man). Känns lite nervöst att bli "introducerad" för endel av kompisgänget, men samtidigt ska det bli kul att kunna få vara lite mer öppna med vår kärlek.
    Vi ska inte klä ut oss nåt speciellt, men jag kunde ändå inte låta bli att fixa liiiiiiiite rekvisita iaf.... Jag ska ha dessa: Diadem med djävulshornoch svart läppstift och svart nagellack. Svart, enkel klänning med vinröda strumpbyxor (eller måste det vara svarta kanske??)

och det här blir det för min djävulshanne:
    Djävuls kit exklusive skägget då, för han har ju eget!!!

Gud så vi skrattade när vi provade!! Han såg helt galen ut!!! Jag kissade nästan på mig...
    Hihi, du får visa en bild på er sen!

Och flamman, gumman, jag är så glad för din skull att du är nykär! Jag får ett stort leende på läpparna när jag läser dina glada kommentarer här och på FB. DU FÖRTJÄNAR ALL LYCKA!!!!!
  • Fru Bygg
    Norrskensflamman skrev 2011-10-28 12:40:29 följande:
    Men FÖRLÅT!! Ang p-stav så kom jag ihåg fel. Min svägerska har inte alls stav, hon tar P-SPRUTA!!
    Ajdå, det låter inte bra för min del med sprutor. Jaja, jag får låta BM vägleda mig till ngt som kan passa mig!
  • Fru Bygg

Ninnis, det är likadant (flytningar) som jag har. Fast jag blödde bara typ två veckor sen har det varit gulaktiga flytningar med blod i. Uag frågade på bvc och hon sa att det kunde komma lite mer blod i en omgång senare eftersom man blött så lite innan. Det kan kanske vara så! Sen sa hon att om man har en infektion så har man ordentligt ont och feber och mår dåligt. Men som sagt, det är bara vad hon sa till mig. Jag vet inte! Om du är orolig så kolla upp det. Det räcker ju kanske med ett samtal!

• Fru Bygg

Har haft en toppenhelg! N har sovit riktigt bra i natten till söndagen och inatt  (hör och häpna) så somnade hon vid halv tio igår och sov i ett sträck till halv sex imorse!!!!!
    Tyvärr så sov storasyster desto sämre så jag har sovit på en madrass på ett hårt golv bredvid hennes säng inatt. Jaja, man kan inte få allt här i livet, utan ska vara tacksam för det lilla!
    Det känns topppen att N sover lite bättre nu (eller mkt bättre) hoppas det är en trend som håller i sig. Den stora tjejen ska vi nog kunna få ordning på sömnen med också. Det är ju lite lättare att styra!
    Helgen har innehållit shopping med familjen, kalkonmiddag hos svärföräldrarna och MYS! Toppen med andra ord!

• Fru Bygg

Ingis, jag hade så gärna velat komma till dig, men har tyvärr ingen bil då.
    Hoppas på att det kommer fler fikor hos dig framöver!!!!

• Fru Bygg
    lanovia 08 skrev 2011-10-31 10:29:51 följande:
    Ingis jag vill gärna komma o fika. Tar med mig Fru Bygg på vägen.
    Ja, ja, ja, ja!!!!!!
  • Fru Bygg

Vet ni hur otroligt glad jag är som har alla er underbara!!!

• Fru Bygg

Varför kunde du inte bott här i Hbg istället, Lanovia?! Tänk va skoj vi skulle ha! Då kunde vi köra ner till Malmö och alla goa tjejer där var och varannan dag!!

Svar på tråden I vått&torrt när midvinternattens köld är hård