I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Daa, hoppas att antideppressiva is da shit.
Tack för kramen och kram tillbaks! (Tur att det inte är IRL nu så slipper du få magbasellusken.)
Daa, hoppas att antideppressiva is da shit.
Tack för kramen och kram tillbaks! (Tur att det inte är IRL nu så slipper du få magbasellusken.)
Uää fy för magsjuka! Men nu har det vänt tack och lov. Jag kräktes bara en gång igårkväll men maken spydde hela natten stackarn så han har varit som en urvriden disktrasa idag. Jag har varit yr men ändå fått i mig lite yoghurt och gröt. Jobbigt att ta hand om A bara som tyckte det var skittråkigt att vara hemma hela dagen med en mamma som inte orkade hitta på något (och en pappa som låg till sängs med vätskeersättning och coca-cola). Synd att han inte var inskolad på dagis än, det hade varit guld att lämna in honom några timmar där idag! Men imorgon blir det A och jag som går dit så får maken krya på sig en dag till. Ska bli spännande!
Nu kom Axel med gåstolen och ställde sig alldeles bredvid mig. han har just avfyrat charmblicken, så jag bara måste lyfta upp honom och kramas. *hjärtar*
Tänker på Flamman och undrar hur det går på dejten ikväll... Hoppas du har det kul och trevligt med den hemlige! Är det brandmannen?!
Åh jag känner igen mig i det där till 100% Ninnis. Det ÄR jättejobbigt när de är så där klängiga och man aldrig får sova ordentligt. Vad härligt att Blommis bjöd upp till dans!
Så det tände inte till med brandmannen Flamman? Förlåt ordvitsen... kunde inte låta bli Men det är ju bra att du sagt till honom som det är, bättre att vara rak och ärlig än att spela med bara för att hålla dörrarna öppna. Fortsätt chatta med den där musikern istället
Usch för hemvändande exman som bara sätter käppar i hjulet! Varför varför varför vill han inte skiljas på ett schysst sätt och göra allt för att underlätta för barnen?!?