NewYorkBrud skrev 2011-07-02 21:57:08 följande:
guuuud så fin den är, jag är helt förälskad!!! kanske skulle överväga den igfen trots allt, hade liksom valt bort den lite innan, för jag tvekade att den skulle kunna bli så fin som den är på bilden, men WOW!!!!!
jag gifter mej i New York och vill inte ha en hellång klännig... den där längden är såååå fin!!!
vad fick du ge för den???
Tack ska du ha, jag är jättenöjd med den trots att jag inte skall ha den! Minns inte exakt vad jag betalde, tror det var ca 750, men jag kan ju kolla om du vill? Om inte annars står det typ 100 sidor bak i tråden haha!
NewYorkBrud skrev 2011-07-02 22:14:44 följande:
Emma F: Skulle det vara okej om jag sparar bilderna på dej i klänningen, och får jag blogga med dem???
=)
Visst får du det, jag syns ju ändå inte på bilderna
Men du måste kanske inte nämna mitt nick! Det är ju inte särskilt anonymt, har faktiskt funderat på att byta det.
majflicka skrev 2011-07-03 11:24:40 följande:
ÄLSKAR den här klänningen. Den har varit min inspiration hela tiden :) Vad roligt att den såg så fin ut även om du nu valt att inte ha den på bröllopet! Sitter fantastiskt fint på dig.
Tack ska du ha, det var snällt sagt! Har tyvärr ingen bild på mig i den klänningen jag valt, men den sitter ännu bättre