Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Skumboll - jättefin! Vad ska du ha den till?
Skumboll - jättefin! Vad ska du ha den till?
Ok, den rosa (som inte är rosa) volangdrömmen... Nu har jag skickat ett helt hysteriskt mail till Milly (från en nystartad firma då förstås som har en hysterisk blivande brud hängande över sig som gifter sig i slutet av juni, typ ) som innehöll väldigt många utropstecken och väldigt många please, please, please och mkt förklaringar att jag är inte arg på dem, förstår att de har haft problem bla bla bla men att detta är HELT oacceptabelt osv osv. Beställde den 22 feb, insåg jag just!!!! Men för fan! Jag har ju sett på alla era bilder som beställt från milly att underdelen var färdig oxå! De bara skiter i det för jag beställt som företag och inte privatperson. Blir tokig...
Pinkgrape - självklart är det värt pengarna!! Och dollarn som är så låg - som sommarbrud säger - om 10 år har du fortf gjort värsta fyndet!
Men dubbelkolla allt nu med dem 100 ggr, så det blir rätt denna gång. *Håller tummarna*
Och beställ NU, så den hinner komma...
Pinkgrape - WOW! Här var det ord och inga visor! Du kommer göra vilken kyrka som helst rättvisa i den klänningen.
Sen kan du säkert reglera kjolvidden med vilken underkjol du väljer, den blir säkert jättemaffig!
Säljaren säger att det ska ta 6 arbetsdagar att göra klänningen och sedan 4-8 dagar att skicka den, vilket betyder att på 2-3 veckor borde jag ha den hemma :D