• Knopan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Smuppra skrev 2011-05-31 19:14:17 följande:
    Knopan: spanade in hemsidan nu, det känns som de har massor även om de inte visar särskilt mycket klänningar på hemsidan. *-)
    Nej, hemsidan gör verkligen inte butiken rättvisa.
  • Knopan
    Skumboll skrev 2011-06-01 17:27:36 följande:
    Jag tror denna skulle passa bra till klänningen! Ska åka och kika på den imorgon tänkte jag...  

OJ, hej fina lilla väskan!
  • Knopan

Miceme - Jag gissar att det är din tur i morgon. Ha en underbar dag! Du kommer vara fantastiskt vacker!

• Knopan

Är det någon av er som är från Stockholm, som bor där alltså?

Jag måste ha i tanken att jag kanske inte blir nöjd med klänningen jag beställt. Om jag inte är det så ska jag åka till Stockholm för att köpa en och skulle behöva en guide. 

• Knopan
    Sommarbrud skrev 2011-06-03 21:03:15 följande:
    Jag bor i sthlm :) Men klart du blir nöjd!!
    Ja, jag hoppas verkligen det och måste ju ställa in mig på det  
  • Knopan
    Sommarbrud skrev 2011-06-03 21:08:05 följande:
    Vart bor du ? Det är bra att ha en reservplan faktiskt. Många butiker i sthlm är det smart att boka tid i så du får mkt hjälp sppeciellt om det är en helgdag
    Jag bor i Karlstad. Låter det bekant?
  • Knopan
    Humlan66 skrev 2011-06-03 21:34:00 följande:
    Åhh miceme är det din dag IMOGON .. ojoj girl

LYCKA TILL och hoppas dagen blir preciis som du drömt om

Önska jag kunde vara där och titta på dig .. tösabiten . men vi älskar ju att dela med oss av bilder i den här tråden så "hint hint"
    Inom en snar framtid kommer den här tråden att förvandlas till en uteslutande bildtråd  
  • Knopan
    Darling Daisy skrev 2011-06-03 22:24:17 följande:
    Humlan: klänningen är jättevacker!! Men det är ju för j-ligt att det är fläckar och fel på den!! Alla sympatier till dig. Hur ser din tidsplan ut (när är bröllopet)? Hinner du fixa en annan klänning?

Såg att nån annan (Knopan?) hade Stockholm som back up-plan. Samma här. Om jag bestämmer mig för att jag inte gillar den jag har hemma eller den som kommer  
    Jaha, är det på det viset? Brukar de inte ha klänninar hemma i de "vanliga" brudklänningsbutikerna, man måste alltså beställa? Då sitter man ju i klistret om det är nödvändigt att bege sig till Stockholm. När gifter du dig?
  • Knopan

Darling Daisy: Vi gifter oss 13 augusti    

• Knopan
    Sommarbrud skrev 2011-06-04 09:16:11 följande:
    Lilly i sthlm kan man få hem en klänning på kort tid
    Har de någon hemsida?
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!